۱۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۴۵۰۴
آیت الله ممدوحی:

حضور رهبری عطش مردم کرمانشاه را فرو می نشاند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری،‌ سفر مقام معظم رهبری به این استان را در بر دارنده برکات فراوان در عرصه های مختلف توصیف و شور و شوق مردم برای دیدار با رهبری را مثال زدنی ذکر کرد.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی از نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به این استان،‌ تشریف فرمایی ایشان را مایه خیر و برکات فراوان برای مردم این منطقه دانست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر کجا قدم بگذارند،‌ قدوم شان خیر است و برکات فراوانی به همراه دارد،‌ مردم استان کرمانشاه را مشتاق دیدار با مقام عظمای ولایت توصیف کرد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت:‌ وجود ایشان در هر استان و منطقه ای که تشریف می برند مایه اطمینان و پشتوانه ای برای مردم است و مایه دلگرمی آنان است.

وی با قدردانی از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه ابراز داشت: وجود ایشان صددرصد نافع و همیشه مردم از الطاف ایشان بهره مند می شوند و حالت انعطاف،‌ پدری و رهبری ایشان مردم را نوازش می دهد.

آیت الله ممدوحی فضای استان کرمانشاه را آماده استقبال پرشور از مقام معظم رهبری توصیف کرد و با بیان اینکه مردم استان برای دیدار با رهبری لحظه شماری می کنند، تصریح کرد: وضعیت مردم استان کرمانشاه برای استقبال از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همچون مردمی است که مدت های مدید از آب دوره بوده اند و الان عطش فوق العاده ای دارند و مشتاق دیدار رهبری هستند.

نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دیدارهای مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردمی،‌از دیدارهای جداگانه ایشان با علما،‌ طلاب و روحانیان استان خبر داد.

گفتنی است،‌ مقام معظم رهبری چهارشنبه هفته جاری به استان کرمانشاه سفر می کنند و بیش از یک هفته نیز میهمان مردمان خونگرم این منطقه خواهند بود و با اقشار و گروه های مختلف به صورت جداگانه دیدار می کنند./924/ت302/ج
ارسال نظرات