۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۱۴۳۸۵

حرم کاظمین میزبان خدام حرم رضوی است

خبرگزاری رسا ـ حرم کاظمین(ع) امروز میزبان کاروان خدام حرم مطهر حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) در جشن میلاد این امام همام است.
حرم امام رضا (ع) حرم مطهر امام جواد در کاظمين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، در این مراسم خدام بارگاه منور رضوی با تولیت حرم مطهر کاظمین دیدارکرده و با اهدای پرچم امام رضا(ع)، پرچم حرم مطهر کاظمین را دریافت می‌کنند.

همچنین مراسم «جشن زیر سایه خورشید» روز گذشته با حضور سفیر ایران در عراق، ریاست اوقاف کشور عراق و بیش از هزار نفر از زائران و مجاوران در مرکز فعالیت‌های ورزشی کاظمین برگزار شد که قرائت قرآن ازسوی قاری بین‌المللی جواد پناهی، اهتزاز پرچم بارگاه منور حضرت‌علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، قرائت صلوات خاصه آن حضرت، اهدای پرچم متبرک بارگاه حضرت رضا(ع) به «معین‌کاظمی»، رییس شورای شهر بغداد و توزیع بسته‌های متبرک در میان شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

چهارمین دوره جشن‌های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 77 شهر از 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از 7 تا 17 مهرماه سال جاری به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی در حال برگزاری است./930/پ202/س

ارسال نظرات