۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۳۸۸۸
معاون اول قوه قضاییه:

وجود حضرت رضا و معصومه مظهر کرامت است

خبرگزاری رسا ـ معاون اول قوه قضاییه، کرامت به معنای بخشیدن همه دارای انسان در راه خداست و این دارایی اعم از داشته های مادی و معنوی است.
حجت الاسلام سيدابراهيم رئيسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی، معاون اول قوه قضاییه شب گذشته (دهم مهرماه) در مراسم جشن زیر سایه خورشید در حسینیه اعظم زنجان ضمن تبریک دهه کرامت، به تبیین معنای کرامت پرداخت و گفت: وجود حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) مظهر کرامت هستند.

وی در تبیین مفهوم کرامت اظهار داشت: کرامت به معنای بخشیدن همه دارای انسان در راه خداست و این دارایی اعم از داشته های مادی و معنوی است.

معاون اول قوه قضاییه، شناخت زمانه را از دیگر مصادیق کرامت دانست و افزود: کرامت انسان حتی پس از مرگ هم باقی می ماند همچون شهدا که دارای کرامت هستند و جلوه گری کرامت امام حسین(ع) و اصحابش نیز روز به روز بیشتر می شود.

بر اساس این گزارش، پیش از برگزاری این برنامه نیز هزاران تن از خانواده شهدا در حسینیه اعظم زنجان طی ماسم باشکوهی به استقبال خادمان حرم رضوی رفتند.

همچنین اهتزازپرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در حسینیه اعظم زنجان، قرائت صلوات خاصه حضرت، مدیحه سرایی، شعرخوانی وقرائت میثاق نامه امام رضا(ع) از دیگر برنامه های جشن بزرگ "زیر سایه خورشید" در زنجان بود.

شایان ذکر است؛ چهارمین دوره جشن های سراسری و مردمی زیر سایه خورشید در 77 شهر و روستا از 22 استان و شهرهای زیارتی کشور عراق از تاریخ 7 لغایت 17 مهرماه سال جاری به همت شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود./930/پ203/ص
ارسال نظرات