۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۴۳۳
نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:

استمرار فرهنگ شهادت سبب اقتدار و عزت نظام اسلامی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین، تجلیل از مقام شامخ شهدا را پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: استمرار فرهنگ شهادت در کشور باعث اقتدار و عزت نظام اسلامی خواهد شد.
تشييع پيکر شهيد
به گزارش خبرگار خبرگزاری، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه درسپاه قزوین امروز در مراسم سومین روز شهادت دو تن از پاسداران انقلاب اسلامی که در نبرد با گروه تروریستی پژاک به درجه رفیع شهادت نائل شدند، پاسداری از میهمن اسلامی را یکی از افتخارات بزرگ فرزندان این مرز‌و‌بوم دانست و گفت: فررزندان نظام اسلامی در هر شرایطی حافظ این انقلاب و نظام بوده و هستند.

وی با بیان این که در بیش از سه دهه اخیر برای دفاع از تمامیت ارزی این کشور اسلامی خون های پاک بسیاری ریخته شده است، افزود: اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون همین خون های پاک شهدا است.

نمانیده ولی فقیه در سپاه قزوین با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه توطئه افکنی های دشمنان در اوج قدرت داخلی و خارجی قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش می کنند مانع از رسیدن ایران اسلامی به جایگاه برتر بین‌المللی شوند.

حجت الاسلام رضوانی، خون پاک شهدا را ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بیش از سه دهه است که از همه ابزارها و امکانات خود برای نابودی این نظام استفاده کردند؛ اما همواره شکست خورده میدان بوده و خواهند بود.

وی با بیان این که شهدا با پایمردی و توکل برخداوند متعال از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع کردند، گفت: امروز همه ما این کشور و پیشرفت های حاصل شده درآن را مدیون جانفشانی های شهدا هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین در ادامه سخنان خود، تبعیت از ولایت فقیه و آرمان های امام راحل را عمل به وصیت نامه شهدا و ادامه حرکت این انسان های آسمانی دانست و خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم با همه وجود از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع کنیم و نگذاریم کوچک‌ترین خدشه ای به آن وارد شود.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به این که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با همه توان از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند، گفت: آنها اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک این کشور به دست بیگانه بیافتد.

وی، تجلیل از مقام شامخ شهدا را پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: استمرار فرهنگ شهادت در کشور باعث اقتدار و عزت نظام اسلامی می شود.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به نقش مهم خانواده معظم شهدا در تبیین پیام شهیدان گفت: صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا، امروز بهترین سرمشق برای جامعه ایران اسلامی است و باید جوانان امروز از زندگی سراسر افتخار شهدا الگو بگیرند./950/پ202/س
ارسال نظرات