۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۱۴۱

درس خارج آیت‌الله موسوی جزایری سوم مهر آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دروس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری، 3 مهر ماه با حضور حدود 200 نفر از فضلای حوزه علمیه خوزستان آغاز می شود.
درس خارج آيت الله موسوي جزايري
حجت الاسلام علیرضا حسین زاده مالکی، مدیر مدرسه علمیه درس خارج بقیه الله (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از آغاز دروس خارج فقه و اصول آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان از سوم مهرماه خبر داد.

وی با بیان این که این دروس به صورت حضوری و اینترنتی برگزار می‌شود،‌ ابراز داشت: حدود 200 نفر از فضلا و اساتید حوزه علمیه خوزستان به صورت حضوری در این دروس حضور پیدا می کنند.

حجت الاسلام مالکی، ادامه داد: در سال تحصیلی جدید تدریس اواخر بحث اشتغال و اوایل بحث أستصحاب از مباحث اصول عملیه و همچنین تدریس بحث الصلاه در بخش فقه انجام می شود.

وی در ادامه از مشاوره های علمی در دروس فقه و اصول این مدرسه خبر داد و گفت: مشاوره های علمی با حضور 10 نفر از اساتید حوزه علمیه اهواز برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله(عج) به کیفیت اجرای مشاوره های علمی ویژه طلاب درس خارج آیت الله موسوی جزایری، اشاره کرد و افزود: طلاب به صورت گروهی 5 یا 6 نفر به کمک اساتید مشاوره در زمینه فقه و اصول با محوریت تدریس دروس خارج امام جمعه اهواز، تحقیق و پژوهش می کنند.

حجت الاسلام مالکی گفت: درس خارج آیت‌الله موسوی جزایری از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 10:30 تا 12 ارائه می شود.

گفتنی است، دروس خارج فقه و اصول نماینده ولی فقیه در خوزستان، به صورت زنده به آدرس www.eshia.ir پخش می شود./9463/پ202/ص
ارسال نظرات