۱۰ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۳:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۹۰۷
عضو خبرگان رهبری:

دشمن به دنبال بهره برداری رسانه ای از اختلاف نظرها است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: دشمنان به دنبال تفرقه افکنی و بهره برداری رسانه ای از اختلاف نظر میان مسؤولان است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در جمع مردم مراغه اظهار داشت: دشمنان با ایجاد اختلاف نظر و تفرقه میان مسؤولان رده بالای نظام به دنبال بهره برداری رسانه ای است، از این رو مردم و مسؤولان آگاه به توطئه های دشمنان باشند.

وی با تاکید بر این که اختلاف سلیقه و نظر مسأله ای طبیعی در امور حکومتی است، گفت: مدیران و مسؤولان موظفند بر اختلاف سلیقه ها و بحث های درون سازمانی خود دامن نزنند و اختلاف نظر خود را رسانه ای نکنند، تا وحدت میان مردم انقلابی خدشه دار نشود.

عضو خبرگان رهبری خواستار بصیرت و هوشیاری مسؤولان در قبال توطئه های رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان شد و خاطرنشان کرد: بصیرت تنها در سایه ولایت مداری و تبعیت از منویات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل خواهد شد.

امام جمعه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر گفت: عید فطر جشن واقعی روزه داران مؤمن و مخلصی است که یک ماه را با تهذیب نفس گذرانده و توفیق تقرب الهی را کسب کردند، مؤمنان در عید فطر اجر عبادات و کارهای نیک یک ماهه خود را می گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی با تاکید بر حفظ روحیه معنوی سب شده در ماه مبارک رمضان افزود: شایسته است مردم با هماهنگی، همبستگی و وحدت در عید سعید فطر مایه پیروزی اسلام و ولی امر مسلمین را بیش از بیش فراهم کنند.

وی با بیان اینکه عید فطر روز اهدای جوایز به بندگان الهی است، گفت: در این روز تمامی مسلمانان بصورت یکپارچه به امر خداوند قیام کرده و از درگاه ملکوتی وی طلب عفو و بخشش می کنند و خداوند نیز در این روز بزرگ خواسته های آنان را می پذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در پایان تصریح کرد: مؤمنان مخلص با اتمام ماه مبارک رمضان کارهای نیک و عبادات خود را فراموش نکرده، بلکه تمامی ماه های سال را ارزشمند شمرده و در انجام کارهای خیر تلاش می کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات