۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۱۶۸۳
نماینده مردم اهواز در مجلس:

افزایش تعطیلات عید فطر موجب آرامش روحی و انبساط اجتماعی می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: آرامش روحی، انبساط اجتماعی، افزایش صله ارحام، تعظیم شعائر الهی، رفع خستگی و همبستگی ملی از اثرات و فواید افزایش تعطیلات عید سعید فطر می باشد.
عيد فطر ناصر سوداني، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي
ناصر سودانی، رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تصویب افزایش تعطیلات رسمی برای عید سعید فطر، گفت: خوشبختانه پس از تلاش چندین ساله و ارائه لایحه دولت به مجلس هفتم و هشتم، امروز با رأی بالای نمایندگان مجلس، لایحه افزایش تعطیلات رسمی عید سعید فطر تصویب شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که افزایش عید سعید فطر موجب همراهی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای اسلامی می شود، بیان کرد: آرامش روحی، انبساط اجتماعی، افزایش صله ارحام، تعظیم شعائر الهی، رفع خستگی و همبستگی ملی از اثرات و فواید افزایش تعطیلات عید سعید فطر می باشد.

این مقام مسؤول با اشاره به سخنان نمایندگان مخالفان لایحه افزایش عید سعید فطر، خاطر نشان کرد: بهره وری فقط در بحث اقتصاد کشور نیست بلکه در جان و روح و جسم انسان ها هم می باشد.

سودانی، در ادامه افزایش تعطیلات عید سعید فطر پس از یک ماه ریاضت، عبادت، تمرین و مبارزه با نفس را موجب افزایش برکات دینی خواند و گفت: افزایش تعطیلات عید فطر همچنین موجب افزایش رونق گردشگری، افزایش مسافرت ها و درآمد زایی در حمل و نقل می شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، گفت: خوشبختانه عید سعید فطر در سال جاری به خاطره قرار گرفتن روز جمعه پس از دو روز تعطیلات رسمی عید فطر، تعطیلات سه روز می باشد.

وی در خصوص افزایش تعطیلات در استان خوزستان ابراز امیدواری کرد: در سال های آینده با رضایت ریاست محترم جمهوری، تعطیلات عید سعید فطر در استان خوزستان به سه روز افزایش یابد.

نماینده مجلس شورای اسلامی، در بخش پایانی سخنان خود ابراز داشت: رایزنی ها و پیگیری های مجدانه نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی پیرامون بحث افزایش تعطیلات عید سعید فطر، در این مقوله بی بهره نبوده است./9463/ت302/ج
ارسال نظرات