۲۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۰۶۴۴
آیت الله ممدوحی:

نقد افراد و رسانه ها از عملکرد نظام باید سازنده باشد نه گزنده

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از نقدهای تخریبی برخی از رسانه ها و نخبگان سیاسی که گلایه مقام معظم رهبری را هم به دنبال داشته است، انتقاد کرد.
آيت الله حسن ممدوحي آيت الله ممدوحي
آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به بیانات مهمی که مقام معظم رهبری در دیدار مسؤولان و کارگزاران نظام اسلامی درباره قضاوت واقع بینانه درباره عملکرد نظام اسلامی ارائه کردند، تاکید کرد: همواره سخنان و برخوردهای مقام معظم رهبری حکیمانه است و واقعا دست روی نکاتی می گذارند که آموزنده است.

وی افزود: ما درباره ایشان این نکته را دیده ایم که با تدبیر و حکیمانه برخورد می کنند و سخن می گویند و اصل بقای جمهوری اسلامی در این سه دهه با تمام چالش ها و بحران هایی که اتفاق افتاده مرهون همین تدبیر و درایت است.

آیت الله ممدوحی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مدام دشمنان در حال توطئه و دسیسه علیه ما بوده اند، اما به فضل الهی کشور در مصونیت و امنیت برقرار مانده و روز به روز نیز دستاوردهای بیشتری را کسب کرده است.

وی با اشاره به ابراز گلایه مقام معظم رهبری از برخی از رسانه ها که همیشه تیترهای منفی می زنند و یا برخی از نخبگان سیاسی که منفی نگر هستند، گفت: گلایه معظم له بجا و حق با ایشان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در میان چالش ها و بحران های مختلفی که دشمنان فراروی انقلاب اسلامی قرار داده اند، نظام ما توانسته است خود را حفظ و روز به روز نیز پیشرفت کند، اما متاسفانه برخی از رسانه ها حرف های نامناسبی می زنند.

وی ابراز داشت:‌ متاسفانه برخی از افراد نیز به جای اینکه نقد سازنده داشته باشند و برای حل مشکلات راهکار مناسب ارائه کنند، نقدهای گزنده ای دارند در حالی که بین این دو تفاوت بسیار است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: اگر می خواهیم درباره نظام اسلامی قضاوت کنیم نباید یکطرفه به قضاوت بنشینیم بلکه بایستی هم نقاط ضعف را مورد توجه قرار دهیم و هم نگاهی به نقاط مثبت و دستاوردهای نظام اسلامی داشته باشیم.

آیت الله ممدوحی اضافه کرد: اگر انسان بخواهد چشم بر روی این همه دستاورد ببندد و تنها به نقاط ضعف توجه کند، این مساله دور از انصاف است و مقام معظم رهبری هم در بیانات خود به حق به این مطلب اشاره داشتند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات