۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۴۶۳
مدیرکل اوقاف مازندران:

امسال 117 مسجد در مازندران احداث می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از احداث یکصد و 17 مسجد در سال جاری در مازندران خبر داد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران، با اشاره به احداث یکصد و 17 مسجد در این استان، گفت: مساجد اصلی‌ترین پایگاه معنوی در جامعه ما به حساب می‌آیند و این کانون‌های درخشان در سطح جامعه مانند خورشید‌هایی است که به محیط و جامعه نورافشانی می‌کنند.

وی افزود: کسانی که در مساجد زحمت می‌کشند و خود از اعضای هیأت امناء، خادم، امام جماعت و عضوی از اعضای مساجــد هستند، در درگاه خداوند سبحان دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و اجر و ثواب آنان بسیار زیاد است و بهترین هدیه خداوند به آنان توفیق و سعادت داشتن در انجام کارهای نیک است.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به تعداد مساجد استان، اظهار داشت: مازندران که در مقبولیت تشیع گوی سبقت را از دیگر استان‌ها ربوده‌ است، توانسته تا به حال تعداد چهار هزار و 103 مسجد را با همیاری مردم خیرین و نهاد‌های دولتی و خصوصی احداث، تکمیل و تجهیز کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، تصریح کرد: در سال جهاد اقتصادی طبق برنامه پیش‌بینی شده یکصد و 17 در مسجد استان با اعتبارات استانی، سازمانی، کمک و همیاری خیران و همه مردم عزیز احداث و مراحل اولیه احداث آنان آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام سهرابی خاطرنشان کرد: در این طرح یک مسجد در رامسر، پنج مسجد در بندپی بابل، هفت مسجد در بهشهر، 12 مسجد در بابل، سه مسجد در فریدونکنار، پنج مسجد در نکا، 14 مسجد در آمل، هفت مسجد در نوشهر، پنج مسجد در چالوس و 11 مسجد در تنکابن، عباس‌آباد، نشتارود، خرم آباد و سلمان شهر ساخته می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: ساخت پنج مسجد در بلده، سه مسجد در قائم‌شهر، دو مسجد در سوادکوه، هشت مسجد در جویبار، ده مسجد در ساری، هفت مسجد در نور، چهار مسجد در بابلسر، شش مسجد در لاریجان، یک مسجد در گلوگاه و یک مسجد در کیاکلا از جمله برنامه‌های این طرح است./950/د103/ع

ارسال نظرات