۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۱۷۹
از سال تحصیلی آینده؛

دوره تخصصی قضا در مدرسه عالی نواب مشهد راه اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان از برگزاری دوره تخصصی قضا در حوزه علمیه مشهد خبر داد.
مدرسه نواب
به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام اکبر فرجام، مدیر اجرائی حوزه علمیه خراسان، عصر روز گذشته در دومین مراسم تلبس طلاب حوزه علمیه مشهد در حرم مطهر رضوی ابراز داشت: در سال آینده تحصیلی، دوره تخصصی قضا در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد راه‌اندازی می شود.

وی خطاب به طلاب حاضر در مراسم گفت: از همین الان مسؤولیت شما فراتر و سنگین تر می‌شود و باید بیش از پیش مراقبت و توجه در رفتار و کردار خود داشته باشید.

حجت الاسلام فرجام به پنج مأموریت روحانیت در بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: بنا بر آنچه در سخن و رفتار بزرگان و رهبران حوزه شنیده و دیده شده است، مقام افتاء، قضاوت، تربیت مدرس، کار علمی و پژوهشی و تبلیغ براساس روش‌های نو، متوجه حوزه های علمیه است.

مدیر اجرایی حوزه علمیه خراسان با بیان این که در این مراسم، تعدادی از برگزیدگان و نخبگان علمی و پژوهشی به دست نماینده ولی فقیه و تولیت آستان قدس رضوی، ملبس به لباس مقدس روحانیت می شوند، گفت: قله بلندی که پیش روی این افراد است قله مرجعیت است و با فضای امروز جامعه، این حضور نوعی امنیت بخشی به جامعه می باشد که در پرتو آموره های دینی و قرآنی تحقق خواهد یافت.

گفتنی است، در این مراسم 50 تن از طلاب سطح دو، سه و خارج حوزه علمیه خراسان توسط آیت الله واعظ طبسی، مدیر عالی این حوزه ملبس شدند./930/پ203/س
ارسال نظرات