۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۶۴۲

اجرای طرح مبارزه با اسلام هراسی در تگزاس

خبرگزاری رسا- دفتر شورای روابط اسلامی آمریکایی(CAIR) طرح مبارزه با اسلام‌هراسی را در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکا اجرا می کند.
اسلام هراسي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از opensource، با شدت گرفتن تبلیغات فراوان علیه اسلام و ترویج پدیده اسلام هراسی دفتر شورای روابط اسلامی آمریکایی در هیوستن (CAIR-Houston) در نظر دارد طرح مبارزه با اسلام هراسی را اجرا کند.

این طرح که صلح و اتحاد نام دارد، تابلوهایی از تصاویر نمایندگان جوامع اسلامی آمریکا که مسلمانان را به عنوان بخشی از جامعه آمریکایی معرفی می‌کند، به همراه تابلوهایی که بر شناخت پیروان ادیان تأکید دارد، در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

مصطفی کارول، رئیس اجرایی دفتر شورای روابط اسلامی آمریکایی در هیوستن، می گوید: هدف از اجرای این طرح مقابله و مبارزه با ترویج مباحث ضداسلامی در تگزاس است. وی می افزاید: از زمان اعلام راه‌اندازی این طرح حمایتهای فراوانی از سراسر جهان و پیروان ادیان مختلف در این رابطه دریافت کرده‌ایم.

کارول افزود: در این طرح تلاش می‌شود که میان پیروان ادیان همبستگی و اتحاد افزایش یابد و نقش مهم مسلمانان در جامعه آمریکا برجسته شود.

لازم به ذکر است، جوامع غربی بویژه آمریکا پس از حوادث 11 سپتامبر، تبلیغات منفی فراوانی علیه اسلام و مسلمانان در رسانه های مختلف انجام داده بطوریکه چهره زشت و خشن از اسلام به مردم نشان می دهند./982/ب903/گ
ارسال نظرات