۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۱۰۵۱۱۲
امام جمعه امیدیه خوزستان:

جهاد اقتصادی راه مقابله با تحریم‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه امیدیه خوزستان گفت: نامگذاری جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری در سال 90 نویدبخش بالندگی و سربلندی اقتصاد ایران در آینده ای نزدیک است.
حجت الاسلام و المسلمين عبدالرضا ابوعلي
امام جمعه اميديه
حجت الاسلام عبدالرضا بوعلی، امام جمعه امیدیه خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که هدف استکبار جهانی از اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران سست‌کردن عزم و به زانو درآوردن ملت ایران است، اظهار داشت: زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دنیا به دو بلوک شرق و غرب تبدیل شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه، در ادامه سخنان خود خاطر‌نشان کرد: در قبل از انقلاب ایران وابسته به بلوک شرق بود ولی زمانی که انقلاب اسلامی ایران طلوع کرد خود را از استکبار جهانی جدا و برای خود با همت جوانان این سرزمین کشوری مستقل و انقلابی را تشکیل دادند؛ از این رو آمریکا از این بابت بسیار خشمگین شد و به اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران دست زد.

استاد حوزه علمیه، ایران را از نظر قدرت سیاسی در جهان قدرتی برتر خواند و گفت: همیشه استکبار جهانی از مطرح شدن جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان وحشت زده بود و به همین دلیل از همه حربه های تبلیغاتی و تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران استفاده می کند تا بتواند ضربه‌ای بر پیکره نظام اسلامی ایران بزند.

این فعال عرصه فرهنگی، با تأکید بر این که خوشبختانه رویه اقتصادی ایران در حال رشد و شکوفایی است، بیان داشت: در سال های گذشته مشاهده شد که استکبار جهانی از فتنه، توطئه و قتل دانشمندان هسته ای برای خدشه‌دار کردن عزم ملت ایران استفاده کرد که این کار با جواب دندان‌شکن ملت ایران به استکبار جهانی روبه‌رو بود؛ از این رو ضربه زدن به اقتصاد ایران یکی از دیگر حربه‌های آمریکا برای متوقف کردن قطار پیشرفت نظام اسلامی ایران است.

وی، اضافه کرد: در مقابل این اقدامات استکبار جهانی سدی بنیان‌کن و فولادین به نام ملت ایران را در مقابل خود می‌بیند و هرگونه فتنه و توطئه‌ای که علیه نظام اسلامی ایران از سوی دشمنان طراحی می شود با درایت و هوشیاری ملت ایران این فتنه به دربسته خواهد خورد.

حجت الاسلام بوعلی، جهاد اقتصادی را بهترین حربه برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی استکبار علیه ملت ایران دانست و گفت: سال 90 سال شکوفایی و نمو اقتصاد ایران اسلامی و نامگذاری جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری در سال 90 نویدبخش بالندگی و سربلندی اقتصاد ایران در آینده ای نزدیک است.

امام جمعه امیدیه، تصریح کرد: استکبار جهانی هیچ گاه به اهداف خود مبنی بر خدشه‌دار کردن عزم و اراده ملت ایران دست نیافته است و در آینده‌ای نزدیک همه جهان بر ظلم و خوی استکباری آمریکا قیام خواهد کرد و امیدواریم بر اساس وعده‌های صادقه الهی ظلم و استکبار از جهان محو خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی، با بیان این که امروز در جمهوری اسلامی ایران شعار «ما می توانیم» تحقق یافته است، بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به یک الگوی برتر در سطح جهان تبدیل شده است و ملت‌های زیادی خواهان تشکیل حکومتی مانند جمهوری اسلامی ایران در کشورشان هستند.

حجت الاسلام بوعلی، در پایان سخنان خود به نقش مؤثر روحانیان در مقابله با تحریم های دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: روحانیان در جمهوری اسلامی ایران همواره مرشد و راهنمای مردم در برابر فتنه های شوم دشمنان هستند که ملت ایران همواره پشت سر روحانیان در برابر فتنه‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند./9461/ت303/س
ارسال نظرات