۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۸۸۴
عالم بحرینی:

مردم بحرین به خاک و خون کشیده می شوند اما صدایی از نهادهای مدعی حقوق بشر در نمی آید

خبرگزاری رسا ـ یکی از روحانیان کشور بحرین، اتفاقات کشور بحرین و کشتار بیرحمانه مسلمانان و شیعیان این کشور را باعث به درد آمدن دل هر انسان آزاده ای دانست.
كشتار مردم در بحرين
حجت‌الاسلام عادل الحنان از علما و روحانیان بحرین، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن کشتار مردم و مسلمانان بحرین، ابراز داشت: آنچه در بحرین می گذرد دل هر انسانی، حتی افرادی که دین ندارند را نیز به درد می آورد.

وی با محکوم کردن کشتار مسلمانان و شیعیان بحرین، لشگرکشی عربستان سعودی به این کشور را سرزنش کرد و گفت: سکوت در برابر این جنایات و اتفاقات روا نیست.

این روحانی اهل بحرین تاکید کرد: اینها کشور ما را اشغال کرده اند، این در حالی است که مردم ما خواسته های قانونی و مسلم خود را به صورت مسالمت آمیز پیگیری می کنند.

حجت‌الاسلام عادل الحنان خاطرنشان کرد: حقوق مسلمانان و ملت بحرین که سال ها از سوی حاکمان این کشور سلب شده بود، سبب شد که مردم این کشور اعتراض کنند و به صورت مسالمت آمیز خواسته های خود را مطرح نمایند.

وی گفت: ملت ما مصر هستند و سعی می کنند که حقوق سلب شده خود را به دست آورند و ان شاءالله پیروزی از آن ما است و در آموزه های دینی نیز این نکته وجود دارد که حق گرفتنی است نه دادنی و ملت ما به دنبال تحقق این مهم هستند.

حجت الاسلام عادل الحنان با انتقاد شدید از سکوت مجامع جهانی در قبال این جنایات بیرحمانه، ابراز داشت: ما سؤال می کنیم این سکوت تا چه زمانی می خواهد ادامه پیدا کند؟

این روحانی اهل بحرین ابراز داشت: فرزندان، برادران و خواهران ما در بحرین به خاک و خون کشیده می شوند، اما متاسفانه صدایی از سازمان های بین المللی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند درنمی آید.

وی اضافه کرد: چه چیزی باید روی دهد که سازمان های بین المللی و مدعی حقوق بشر صدای شان دربیاید، وقتی این جنایات و کشار های بیرحمانه را می بینند و دم نمی زنند، پس در برابر چه مساله و اتفاقی می خواهند اعلام موضع کنند. /924/ت302/ج
ارسال نظرات