۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۸۸۲
اعتراض علیه کشتار مردم بحرین در هند :

هزاران نمازگزار بعد از نماز جمعه علیه نیروهای آل خلیفه و آل سعود تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ مردم نمازگزار لکهنو هند پس از برگزاری نماز جمعه در اعتراض به کشتار مردم مظلوم بحرین به دست نیروهای آل خلیفه و آل سعود تظاهرات کردند.
اعتراض عليه کشتار مردم بحرين در هند


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم نمازگزار لکهنو هند از مسجد آصفی پس از برگزاری نماز جمعه در اعتراض به کشتار مردم مظلوم بحرین به دست نیروهای آل خلیفه و آل سعود تظاهرات کردند.

این تظاهرات از طرف مجلس علمای هند از مسجد آصفی لکهنو شروع شد و در این تظاھرات علاوه بر علما و طلاب، عموم مردم و سازمانهای مختلف هم شرکت داشتند و مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر سعودی ناخشنودی خود از اقدامات سرکوبگرانه این دولت ها را ابراز کردند.

در آغاز تظاهرات سید کلب جوادی نقوی امام جمعه لکهنو به سخنرانی پرداخت و گفت: از سالها پیش در کشورهای اسلامی مانند عربستان سعودی، لیبی، مصر، تونس و مثل آن، نظام پادشاهی وجود دارد و مردم آن کشورها خیانت آنها را فهمیدند و بیدار شدند و علیه آنها اعتراض می کنند و حق خودشان را می طلبند این حق مردم است و آنها حق خودشان را خواهند گرفت.

امام جمعه لکهنو، کشتار مسلمانان بحرین را به شدت محکوم کرد و افزود: عربستان سعودی برای کشتار مردم مظلوم بحرین به حمایت از آل خلیفه سریع نیرو به این کشور فرستاد، حال آنکه در فلسطین که کشتار مردم مظلوم به دست اسرائیل صهیونیست برای کل جهان روشن است تا حالا یک نفر را ھم نفرستاده است./ج

ارسال نظرات