۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۰۷۲۵
در سال 89؛

آخرین کارگاه تخصصی حافظان قرآن کریم خوزستان تشکیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ آخرین نشست کارگاه آموزشی تخصصی قاریان و حافظان ممتاز خوزستان، در سال 89، امروز بیست وششم اسفندماه در اهواز تشکیل می‌شود.
قرآن کريم
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، قاسم مقدمی، سرپرست دارالقرآن الکریم این اداره، اظهار داشت: آخرین جلسه کارگاه آموزشی تخصصی قاریان و حافظان ممتاز خوزستان، در سال 89، امروز بیست وششم اسفندماه در اهواز تشکیل می‌شود.

وی با بیان این که جلسه آخر این کارگاه با تدریس غلامرضا شاه‌میوه و آموزش سرفصل صوت و لحن خواهد بود، خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی با شرکت 150 نفر از قاریان و حافظان خوزستان از ساعت 8:30 تا 16 در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار می‌شود.

سرپرست دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه سخنان خود، بیان داشت: تاکنون بخش تجوید و وقف و ابتدا، حفظ کاربردی، به ترتیب توسط محمدرضا ستوده‌نیا و محمدمهدی بهرالعلوم آموزش داده شد؛ در انتهای این دوره سؤالات هر کدام از بخش‌ها طراحی و در یک آزمون کتبی فروردین‌ماه سال 90 برگزار می‌شود.

مقدمی یادآور شد، قبول‌شدگان آزمون پایانی کارگاه آموزشی تخصصی قاریان و حافظان ممتاز خوزستان از سوی دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی خوزستان گواهی پایان دوره دریافت می‌کنند.

گفتنی است، کارگاه آموزشی تخصصی قاریان و حافظان ممتاز خوزستان از نوزدهم اسفندماه آغاز به کار کرده است و فردا، به کار خود پایان می‌دهد./945/د102/ص
ارسال نظرات