۲۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۵۲۶
مدیر حوزه علمیه شهید مطهری تنکابن:

تحریف ارزش‌های اسلامی هدف اصلی گسترش فرقه‌های انحرافی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه شهید مطهری تنکابن با اشاره به تلاش دشمنان برای ترویج فرقه‌های انحرافی در کشورهای مسلمان گفت: تحریف ارزش‌های اسلامی از اهداف گسترش فرقه‌های انحرافی است.
فرقه هاي انحرافي، شيطان پرستي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام حسینعلی پروام، مدیر حوزه علمیه شهید مطهری تنکابن، امروز در همایش چگونگی مبارزه با فرقه های انحرافی در آستان امزاده آقا سید حسین پلت کله تنکابن، با اشاره به تلاش دشمنان برای گسترش و ترویج فرقه های انحرافی در کشورهای مسلمان گفت: تحریف ارزش های اسلامی از اهداف گسترش فرقه های انحرافی است.

وی افزود: دشمنانی که از حمله نظامی عاجز مانده اند، فکر می کنند می توانند با ترویج افکار انحرافی همچون وهابیت، اعتقادات مذهبی ملت های مسلمان را خدشه دار کرده و ولایت را در نظر آنها مسأله ای نامانوس جلوه دهند.

حجت الاسلام پروام  ادامه داد: آنها مخالف شیعه، پیامبر و ائمه معصومین(ع) هستند و هدف آنها تحریف ارزش های اسلامی است.

وی با بیان این که گسترش فرقه‌های دروغین و گروه‌های شیطان‌پرستی، وهابیت و بهاییت در کشور فاز جدید تهاجم فرهنگی دشمن علیه انقلاب اسلامی است، گفت: همه وظیفه دارند نسبت به فعالیت این فرقه های ضاله هوشیار باشند.

مدیر حوزه علمیه شهید مطهری تنکابن تصریح کرد: گروه‌ها و فرقه‌های معلوم الحال که با هدف اختلاف‌افکنی، ایجاد تشکیک در جامعه و نزاع‌های قومی و مذهبی، به وجود آمده‌اند و پیشینه فرهنگی قومیتی مورد قبولی ندارند، نه تنها مورد توجه مطلوب نظام نیستند بلکه از دید جامعه نیز مردودند.

حجت الاسلام پروام با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های انحرافی شبه عرفانی و گسترش و دامن زدن به آن از سوی استکبار یادآور شد: قطعاً این گونه فعالیت‌های شیطانی در مملکتی که مقتدایی چون مقام معظم رهبری دارد و بزرگ‌ترین جامعه و نظام حکومتی منتظر ظهور امام عصر(عج) است، راه به جایی نخواهد برد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: فرقه‌های شیطان‌پرستی، بهائیت و انواع فرقه‌های نوظهور و انحرافی با حمایت غرب و صهیونیست‌ها تلاش دارند فعالیت‌های خود را گسترش داده و عضو‌گیری خود را بیشتر کنند در این تهاجم جوانان به دلیل خصلت کنکاوی و جویای حق بودن بیشتر در معرض خطر هستند. 

حجت الاسلام پروام با بیان این که اگر جوانان بینش لازم را در مورد تفکرات ناب شیعی و اسلامی نداشته باشند در دام فرقه‌های انحرافی گرفتار می‌شوند، تصریح کرد: اینگونه فرقه‌ها با شعارهای عوام فریب و ادعاهای کاذب تلاش می‌کنند جوانان را با شیوه‌های مختلف جذب کنند.

وی اظهار داشت: همه جنبه های انحرافی از بدو خلقت تا کنون در مقابل نور انبیای الهی قرار گرفتند و با وجود شکست در مقابل نور الهی اما جلوی گسترش انوار الهی را گرفتند و نگذاشتند پیام الهی به گوش خداجویان برسد.

حجت الاسلام پروام بیان کرد: مبارزه با فرقه های انحرافی را باید والدین از خانه ها شروع کنند که توکل به خدا و استقامت بهترین راه مبارزه با فرقه های انحرافی است./950/پ202/س
ارسال نظرات