۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۸۴۷۲۸
رییس دفتر حماس:

محاصره برچیده خواهد شد و بهای سیاسی نمی پردازیم

رییس دفتر حماس بیان داشت: ما تحت هیچ شرایطی با دشمن به تفاهم نخواهیم رسید، بلکه از طریق برخی طرف های میانجی در تلاش برای شکستن کامل محاصره غزه خواهیم بود.
یحی السنوار

به گزارش خبرگزاری رسا، «یحیی سنوار» رییس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه تأکید کرد که حاصره جائرانه این باریکه در حال برچیده شدن است و غزه هرگز بهایی سیاسی نخواهد پرداخت و به هیچگونه تفاهماتی در این زمینه با دشمن صهیونیستی دست نخواهد یافت.

رییس دفتر سیاسی حماس تصریح کرد: محاصره جائرانه و تحمیلی 12 ساله غزه در حال برچیده شدن است و به یاری خداوند این محاصره به فضل پایداری ملت فلسطین در جریان تظاهرات بزرگ بازگشت که تا تحقق تمامی اهدافش متوقف نخواهد شد، به کلی شکسته خواهد شد.

سنوار وجود هرگونه تفاهم یا توافق آتش بس با دشمن صهیونیستی را به طور قطع رد و تأکید کرد که ما تحت هیچ شرایطی با دشمن به تفاهم نخواهیم رسید، بلکه از طریق برخی طرف های میانجی در تلاش برای شکستن کامل محاصره غزه خواهیم بود.

وی تصریح کرد که مردم غزه هرگز حاضر نیستند برای دست یابی به حقوق مسلم و اساسی خود بهایی سیاسی بپردازند.

در همین راستا، جنبش حماس تلاش های قطر برای حمایت از ساکنان تحت محاصره نوار غزه را ستود.

«فوزی برهوم» سخنگوی این جنبش تصریح کرد که ما از تلاش های قطر برای کاهش رنج و محنت های ملت فلسطین و تلاش های محمد عمادی سفیر این کشور در غزه به منظور حمایت از ساکنان غزه و مسئله عادلانه آنان تقدیر و تشکر می کنیم.

محمد عمادی که روز گذشته وارد نوار غزه شده است، امروز جمعه همراه با فلسطینیان ساکن این باریکه در تظاهرات بزرگ بازگشت در شرق غزه شرکت کرد.

لازم به ذکر است که وزارت دارایی دولت فلسطین در غزه از پرداخت بخشی از حقوق کارمندان غزه از طریق کمک های مالی ارسال دولت قطر خبر داده است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

 

ارسال نظرات