۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۵۶۱۹۰۲
در مدرسه علمیه جانبازان انجام شد؛

برگزاری جشن میلاد حضرت ابوالفضل با حضور روحانیان جانباز

مراسم میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در مدرسه علمیه جانبازان قم با حضور طلاب جانباز و خانوادهای شان برگزار شد.
مراسم میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل مراسم میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل مراسم میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل مراسم میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل مراسم میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل مراسم میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل مراسم میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) شب گذشته در مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل با حضور طلاب جانباز و خانوادهای شان برگزار شد.

در این مراسم که اساتید مدرسه علمیه جانبازان حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی رییس مدرسه علمیه جانبازان به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی با تبریک اعیاد شعبانیه بویژه میلاد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) به تبیین مقام این دو شخصیت بزرگوار پرداخت.

وی به مقام و شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) اشاره کرد و ابراز داشت: یکی از افتخارات حوزه علمیه قم مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) است و افتخار این مدرسه نیز به سرمایه های انسانی است که در راه ولایت و انقلاب ثابت قدم هستند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه سخنان خود با تقدیر از خانواده ها و بویژه همسران روحانیان جانباز خاطرنشان کرد: در تحصیل و موفقیت طلاب جانباز خانواده های این عزیزان نقش موثر و تاثیر گذاری را دارند.

گفتنی است؛ در این مراسم حجت الاسلام غلامرضا ساکت معاون مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) و حجت الاسلام کاویانی از اساتید سطح عالی مدرسه علمیه حضرت ابوالفضل(ع) به ایراد سخن پرداختند./978/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات