۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۵۶۱۲۶۶

آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی فردا پنجشنبه برگزار می شود

آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی حوزه علمیه قم پنجشنبه ۳۰ فروردین ساعت ۹ در مسجد امام حسن عسکری(ع) و زیرزمین فیضیه برگزار می شود.
آزمون ورودی مراکز تخصصی فقهی حوزه

حجت الاسلام غبیشی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در زمینه برگزاری آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی حوزه علمیه قم گفت: بنا بر در خواست جمعی از مدارس و مراکز فقهی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه آزمون ورودی مدارس و مراکز فقهی سال تحصیلی 98-97 را به صورت متمرکز برگزار می کند.

مدیر امور تحصیلی معاونت آموزش حوزه علمیه ادامه داد: طلاب دارای شرایط از 20 اسفند ماه 96 تا 25 فروردین ماه سال جاری با مراجعه به سامانه نجاح برای نام نویسی در آزمون مشترک مراکز و مدارس فقهی اقدام کردند که توزیع کارت ورود به جلسه نیز از 25 فررودین پس از اتمام نام نویسی آغاز شده است.

وی افزود: طلاب متقاضی می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی به سامانه نجاح به نشانی http://najah.ismc.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام غبیشی با اشاره به منابع آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی گفت: منابع آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی ادبیات عرب مقدمات تا پایه سوم، شرح لمعه بخش های صوم، متاجر، رهن، اجاره، نکاح، طلاق، ارث، حدود، قصاص و اصول فقه مظفر است.

وی در زمینه زمان و مکان برگزاری آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی گفت: آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی حوزه علمیه قم پنج شنبه 30 فروردین ساعت 9 در مسجد امام حسن عسکری(ع) و زیر زمین فیضیه برگزار می شود.

مدیر امور تحصیلی معاونت آموزش حوزه علمیه قم در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی حوزه علمیه قم اظهار کرد: پس از برگزاری آزمون نتایج و مشخصات طلاب متقاضی در اختیار مدارس و مراکز مورد نظر قرار داده و دعوت به مصاحبه از سوی این مراکز انجام می شود.

گفتنی است،‌ در این آزمون مشترک دو هزار دواطلب با یکدیگر به رقابت علمی می پردازند./1324/ت۳۰۲/ج

 

 

 

ارسال نظرات