۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۵۵۹۳۰۷

انتشار کتاب "بازارچه ی ایرانی" در موضوع"حمایت از کالای ایرانی"

حجت الاسلام حمید جیحانی، کتاب "بازارچه ی ایرانی" را برای تشویق خانواده ها برای خرید کالای ایرانی نوشته است.
کتاب "بازارچه ی ایرانی"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید جیحانی، کتاب "بازارچه  ایرانی" را با موضوع حمایت از کالای ایرانی، تبلیغ و تشویق خانواده‌ها برای خرید کالای ایرانی منتشر کرده است.

حجت الاسلام جیحانی درباره این کتاب گفت: در راستای فرهنگسازی برای کودکان ونوجوانان و تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، کتاب جدیدی با عنوان «بازارچه ی ایرانی» درباره  حمایت و خرید کالای ایرانی را نگارش کرده‌ام.

وی  با بیان اینکه  در این کتاب به طرح همیاران اقتصادی اشاره شده است، بیان کرد: این طرح در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند خرید و استفاده مردم از کالای ایرانی ارائه شده و در این طرح  قرار است به‌صورت طرح کشوری در مدارس برای دانش آموزان اجرایی شود.

حجت الاسلام جیحانی  گفت: دانش آموزان به عنوان همیار اقتصادی میتوانند در اصلاح الگوی مصرف و حمایت از تولیدات داخلی در خانوادهها نقش آفرین باشند.

وی درباره  مطالب کتاب «بازارچه  ایرانی» ابراز کرد: در این کتاب همراه با شعر و تصویر‌های زیبا برای کودکان و  همچنین ارائه مطالب جذاب و خواندنی، الگویی درباره اهمیت حمایت از کالای ایرانی و سرمایههای داخلی را به عنوان فرهنگ جدید در خانواده‌های ایرانی تبیین کرده‌ام.

حجت الاسلام جیحانی در پایان گفت:  تا کنون از اینجانب یازده جلد کتاب برای کودک ونوجوان به همت یکی از  ناشران قم به نام «نشر براق» به چاپ رسیده است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

 

 

ارسال نظرات