۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۵۵۴۷۰۵
ايستاده پاي انقلاب؛

مسؤولان مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم را برطرف كنند

نماينده ولي فقيه در جهاد كشاورزي گفت: مسؤولان بايد تلاش كنند تا مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم را برطرف كنند.
حجت الاسلام تقوي

حجت الاسلام والمسلمین تقوي امروز در حاشيه راهپيمايي 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، با تبريك سي و نهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با تقدير و تجليل از حضور همگاني مردم كاشان در راهپيمايي 22 بهمن، گفت: حضور ملت ايران در صحنه همه مشكلات را حل مي كند.  

وي افزود: پيام امروز مردم در راهپيمايي 22 بهمن بيعت مجدد با آرمانهاي امام و شهدا است و مردم امروز با حضور خود اعلام كردند ما در مسير انقلاب همچنان در صحنه حاضر هستيم و براي دفاع از ارزشهاي نظام و انقلاب و شهدا مصمم و آماده و پا به ركاب براي پاسداري از ارزشهاي نظام و ولايت هستيم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوي با اشاره به اينكه مردم امروز با حضور خود در راهپيمايي 22 وظيفه خود را انجام دادند، اظهار داشت: مسؤولان نيز بايد تلاش كنند تا مشكلات اقتصادي و معيشتي مردم را برطرف كنند.

وي ادامه داد: مردم با حضور خودشان در راهپيمايي 22 بهمن به مسؤولان روحيه مي‌دهند و روحيه مسؤولان را براي خدمت هرچه بيشتر به مردم تقويت مي‌كند و خدمت به چنين مردم با وفايي، عبادت بزرگي محسوب مي شود.

نماينده ولي فقيه در جهاد كشاورزي گفت: اين پست ها و مسؤوليت ها زمينه اي براي كار و تلاش بيشتر براي مردم است و اين پست ها و مقام هايي كه در اختيار مسؤولان است امانت است و ان شاءالله امانت دار خوبي باشيم./1307/پ204/ب1

ارسال نظرات