۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۵۴۳۲۶۹
نماینده مجلس:

سوء مدیریت موجود نباید با سوء استفاده از مردم جبران شود

نماینده مردم ساوه در مجلس با اشاره به رقم بالای قاچاق در کشور گفت: سوء مدیریت و فساد مالی در کشور مهار نشده است، نمی‌توانیم این ضعف را با سوء استفاده از مردم جبران کنیم.
محمدرضا منصوری محمدرضا منصوری

محمدرضا منصوری، نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه در بودجه ارائه شده، دولت بیشتر به سمت کاهش هزینه ها رفته است، گفت: این رویه درستی نیست، باید درآمدها را بالا برد و سرمایه گذاری را افزایش داد.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی دولت را در زمینه افزایش در آمد و جذب سرمایه گذار ناموفق دانست و افزود: به عنوان مثال شرکت رنوی فرانسه قرار بود در شهر ساوه شروع به فعالیت کند که به دلیل عدم همکاری این موضوع محقق نشد.

منصوری با بیان اینکه تنها کاهش هزینه نمی‌تواند راه گشا باشد، خاطر نشان کرد: افزایش درآمد به صادرات برمی‌گردد، در زمینه صادرات می‌توان از توان دیگر کشورها استفاده کرد، بهرمندی از سرمایه کشورهای دیگر کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بعد از گذشته سی و هشت سال از انقلاب هنوز موفق به تولید خودروی با کیفیت نشده ایم، گفت: این ناکامی گریبان کشوری را گرفته است که در آن آب، برق و گاز در اختیار صنایع رایگان و دستمزد کارگران نیز یک دهم جهان است.

وی با اشاره به رقم بالای قاچاق در کشور گفت: سوء مدیریت و فساد مالی در کشور مهار نشده است، نمی‌توانیم این ضعف را با سوء استفاده از مردم جبران کنیم؛ این موضوع باید بررسی شود که در زمینه قاچاق خودرو چرا مافیا تصمیم گیر هستند نه دولت، در عمل نیز در صنعت خودرو دولت به دنبال کسانی می‌رود که سیاست را تعیین می‌کنند.

نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: مشخص نیست مدیران دولتی صنعت خودرو را به کجا می‌خواهند برسانند. بعضا بدهی خودرو سازان ما از ارزش کارخانه های آنها بیشتر شده است و‌ تنها روی کاغذ سود ده نشان می‌دهند./۸۵۶/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات