۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۴۰۶۶۶
نجفی قدسی مطرح کرد؛

همکاری دارالقرآن علامه طباطبایی با مراکز حوزوی برای ترویج تفسیر

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان این که دارالقرآن علامه طباطبایی به برگزاری برنامه ها و همایش های قرآنی و تفسیری اهتمام دارد، گفت: دارالقرآن از درس ها و جلسات تفسیر قرآن حمایت می کند و سعی در تقویت آن ها دارد.
نجفی قدسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرتضی نجفی قدسی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی سه شنبه شب در چهامین همایش انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم که در این دارالقرآن برگزار شد، بخشی از فعالیت های دارالقرآن علامه طباطبایی را تشریح کرد.

وی افزود: 6 سال پیش منزل علامه طباطبایی خریداری و به دارالقرآن تبدیل شد، در این مسیر مراجع تقلید به ویژه حضرت آیت الله مکارم شیرازی بسیار تشویق و ترغیب کردند، در این مرکز جلسات مکرر علمی و تفسیری با حضور بزرگان و اساتید برگزار می شود و این مرکز تحت عنایت مراجع تقلید فعالیت دارد.

نجفی قدسی با بیان این که دارالقرآن علامه طباطبایی به برگزاری برنامه ها و همایش های قرآنی و تفسیری اهتمام دارد، اظهار داشت: دارالقرآن از درس ها و جلسات تفسیر قرآن حمایت می کند و سعی در تقویت آن ها دارد.

وی ادامه داد: همچنین این دارالقرآن علامه طباطبایی با همکاری مراکز حوزوی در عرصه تبلیغی نیز فعالیت هایی دارد و در مناسبت هایی با همکاری نهادهای تبلیغی اعزام مبلغ نیز داشته است.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی ابراز داشت: خوشبختانه این روند منجر به گسترش دروس تفسیر در حوزه علمیه قم شده است؛ بر اساس برنامه ریزی های دارالقرآن با حضور بزرگانی چون آیت الله استادی و حجت الاسلام رضایی اصفهانی کلاس های تفسیر و آموزش مهارت تفسیر برگزار شده است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با حمایت و رهنمودهای بزرگان، برنامه ها و فعالیت های دارالقرآن علامه طباطبایی روز به روز شکل و وضعیت بهتری پیدا کرده و ان شاءالله منشأ آثار قرآنی بسیاری خواهد بود؛ دارالقرآن علامه طباطبایی این افتخار را دارد که در کنار مراکز حوزوی در خدمت تفسیر قرآن کریم باشد./1323/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات