۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۳۳۹۲۹
مسؤول زكات استان اصفهان:

كاشان در رتبه دوم پرداخت زكات استان اصفهان قرار دارد

مسؤول زكات استان اصفهان شهرستان كاشان را جزء شهرستان هاي برتر استان اصفهان در پرداخت زكات اعلام كرد و گفت: شهرستان كاشان بعد از شهر اصفهان، رتبه دوم پرداخت زكات در استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.
حجت الاسلام غلامحسين رنجبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام غلامحسين پيش از ظهر امروز در حاشيه شوراي زكات شهرستان كاشان در گفت‌وگو با خبرنگاران، زكات پيش بيني شده براي استان اصفهان در سال جاري را 140 ميليارد ريال اعلام كرد وگفت: امسال تاكنون بيش از 80 درصد زكات پيش بيني شده براي استان اصفهان تحقق يافته است.  

وي ميزان زكات استان اصفهان در سال گذشته را 80 ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: تداوم خشكسالي ها و مشكلات سد راه در سال گذشته سبب شد تا100 ميليارد ريال زكات پيش بيني شده براي استان اصفهان در سال گذشته به صورت صد درصد تحقق پيدا نكند

حجت الاسلام رنجبر در ادامه شهرستان كاشان جزو شهرستان هاي برتر استان اصفهان در پرداخت زكات اعلام كرد و يادآورشد: شهرستان كاشان بعد از شهر اصفهان، رتبه دوم پرداخت زكات در استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

به گفته وي، تلاش و فعاليت مستمر و بي وقفه در امر زكات شهرستان كاشان و تهيه زيربناهاي زكات در شهرستان كاشان سبب شده است تا اين شهرستان بعد از شهر اصفهان كه وسعت و جمعيتي بيشتر از كاشان را دارد در رقابت نزديك با يكديگر در امر پرداخت زكات قرار داشته باشند.  

مسؤول زكات استان اصفهان، در ادامه از جمع آوري 56 ميليارد ريال زكات فطره استان اصفهان در سال جاري خبر داد و گفت: امسال تلاش وسيع و گسترده اي در بحث ساماندهي وجوهات زكات فطره در استان اصفهان با پيگيري هاي زيادي كه در استانداري شد نتيجه داد.

حجت الاسلام رنجبر كار ساماندهي وجوهات زكات فطره در استان را حائز اهميت خواند و خاطرنشان كرد: مجوز هايي براي خيريه هايي كه در كار جمع آوري زكات فطره  فعاليت دارند صادر شده است و با وجود اينكه امسال براي اولين باركار ساماندهي زكات فطره انجام شد، سبب رشد قابل قبول توجه جمع آوري زكات فطره در استان اصفهان شود.

وي افزود: با تبليغاتي كه رسانه ملي، خبرگزاري‌ها و فضاي مجازي در بحث زكات فطره انجام دادند، پيش بيني مي شود سال آينده رشد فزاينده تري در جمع آوري زكات  فطره نسبت به امسال وجود داشته باشد./1307/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات