۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۵۲۷۳۸۸
عضو ارشد حزب الله:

سخنان ترامپ نشان دهنده اوج احساس شکست پروژه‎های آمریکا است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تصریح کرد که سخنان رییس جمهور آمریکا در مجمع سازمان ملل نشان دهنده اوج احساس شکست و ناامیدی این کشور است.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه های نماز جمعه منطقه بئرالعبد در ضاحیه جنوبی نسبت به تهاجم فرهنگی هشدار داد و گفت: تلاش‌های بسیاری برای مخدوش کردن دین جوانان از راه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و همچنین گروه‌های تکفیری تروریستی که هدف آنها مخدوش کردن چهره اسلام و دور کردن مردم از دین و سوق دادن آنان به سوی انحراف و الحاد و دوری از ارزشهاست، صورت می گیرد.

وی افزود: دشمنان اسلام میلیون‌ها دلار برای دور کردن جوانان از دین و ارزش ها و جدا کردن آنان از مقاومت خرج کردند اما همه تلاش های آنان با ناکامی روبرو شده و خداوند متعال دین جوانان راه حفظ کرده است.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: جوانان بیش از گذشته به گزینه مقاومت پایبند بوده و تحت تاثیر تهدیدات و فشارها و اموال قرار نگرفتند و همه مبالغ دشمنان بیهود رفته است.

عضو ارشد حزب الله اظهار داشت: پروژه مقاومت با وجود همه هجمه ها برای سرنگونی و مخدوش کردن چهره آن با حضور گسترده مردم و پایبندی آنان به گزینه مقاومت محکوم به شکست بوده و مقاومت به دستاورد های استراتژیکی در منطقه دست یافته است.

حجت الاسلام دعموش ادامه داد: این در حالیست که دشمنان مقاومت روز به روز به سوی ناکامی و شکست و ناتوانی گام برداشته و آمریکایی ها و صهیونیست ها و سعودی ها با یاس و ناامیدی مواجه شده اند.

وی تاکید کرد: هر که می خواهد حجم احساس شکست آمریکا و اسرائیل از شکست پروژه های آنان را بفهمد و با حضور قوی محور مقاومت در منطقه به ویژه عراق و سوریه آشنا شود می‌تواند سخنرانی رییس جمهور آمریکا را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مورد بررسی قرار دارد.

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله خاطرنشان ساخت که آنچه صهیونیست ها درباره سوریه و حزب الله و ایران و پیروزی های آنان در منطقه می گویند نشان دهنده قدرت مقاومت و شکست پروژه های دشمنان است و بوی شکست و ناکامی و ناتوانی از سخنان آنان به مشام می رسد.

وی افزود: ما به دشمنان وعده شکست و ناتوانی بیشتری می دهیم چرا که شکست پروژه آنان یعنی تروریست های داعش و جبهه النصره و سایر گروه‌های تروریستی در منطقه حتمی بوده و به زمان اندکی نیاز دارد./980/ب901/د

ارسال نظرات