۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۵۰۴۰۵۴
امام جمعه نجف:

حمله تروریستی به تهران جنون آمیز و احمقانه بود

امام جمعه نجف اقدامات جریان‎های تروریستی علیه ایران را بی اثر دانست و اظهار داشت که این حمله کاملا جنون آمیز و احمقانه بود.
حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی امام جمعه نجف

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در خطبه‎های نماز جمعه این هفته که در حسینیه فاطمه کبری برگزار شد، ضمن تقدیر از رشادت و جانفشانی مجاهدان عراقی تصریح کرد: مرزهای سوریه و عراق با اتکا به توانایی و قدرت رزمندگان حفظ شده است.

وی با اشاره به بحران اخیر میان برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس با قطر اظهار داشت: ایجاد درگیری میان کشورهای حاشیه خلیج فارس به منزله فروپاشی و فرسایش محور حامی تروریسم است.

امام جمعه نجف ائتلاف کشورهای حاشیه خلیج فارس علیه قطر را نتیجه سفر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا دانست تصریح کرد: حوادث اخیر منطقه بخشی از نقشه کشورهای استعمارگر برای تقسیم منطقه است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی منطقه شاهد نابودی دیکتاتورها و حکومت‎های موروثی خواهیم بود.

حجت الاسلام قبانچی با اشاره به حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی ایران و مرقد مطهر امام خمینی (ره) گفت: حادثه تروریستی اخیر تهران جنون آمیز و احمقانه است.

وی این حمله تروریستی را به رهبر، دولت و مردم ایران تسلیت گفت و خاطرنشان ساخت: ما اطمینان داریم که هیچ خطری ایران را تهدید نمی‎کند و همه نقشه‎ و دسیسه‎های دشمنان علیه این کشور با شکست مواجه خواهد شد./994/ب۹۰۱/د

ارسال نظرات