۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۴۹۵۱۲۰
رييس ستاد حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در كاشان:

رييس جمهور باید صادقانه حرف بزند و صادقانه عمل كند

رييس ستاد حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در كاشان گفت: مردم ما به رييس جمهوري نياز دارند که صادقانه حرف بزند و صادقانه عمل کند زيرا اين عمل سبب اعتماد و ارزش ملي است و رشد جامعه را محقق مي‌کند.
حميدرضا تفويضي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حميدرضا تفويضي رييس ستاد حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در كاشان پيش از ظهر امروز در نشست خبري، با اشاره به اينكه حجت الاسلام والمسلمين رئيسي قصد تخريب هيچ گروه، جناح و فردي را ندارد، گفت: بر اساس آموزه‌هاي ديني مبناي حرکت حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري ايران اخلاص و اعتقاد است.

وي، شجاعت، عدالت و ايستادگي در رسيدن به اهداف عاليه انقلاب اسلامي، اعمال خالصانه و توسل و توکل بر خداوند را از جمله ويژگي‌هاي بارز حجت الاسلام والمسلمين رئيسي نامزد انتخابات رياست جمهوري اعلام كرد.

تفويضي، همچنين با اشاره به اهداف حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در انتخابات رياست جمهوري عنوان كرد: حضور پر شور و با نشاط مردم نخستین هدف حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري است و در قدم بعدي لازم است مردم به سمت انتخاب اصلح سوق پيدا کنند تا فردي در تراز جمهوري اسلامي انتخاب شود.

به گفته وي، کسي که به رياست قوه مجريه منصوب مي‌شود ولي نعمت او امام رضا(ع) است و به همين دليل رياست قوه مجريه با توليت آستان قدس رضوي منافاتي ندارد و دعوت جمعي از اعضاي خبرگان رهبري و انتخاب جامعه مدرسين به عنوان نامزد مورد نظر آن‌ها گواه اين مطلب است.

تفويضي افزود: دو نامزدي که از جبهه جمنا مطرح و معرفي شدند در راستاي اطلاع رساني به جامعه اقدام مي‌کنند و تاکنون شفاف‌سازي و آگاه سازي مسائل جامعه به مردم به نحو خوبي انجام شده است و مسير دو نامزد جمنا به سوي همگرايي پيش مي‌رود تا به جامعيت كامل برسند.  

وي با اشاره به اينكه رييس جمهور آينده بايد فردي باشد که بتواند برنامه‌هاي کلان رهبر انقلاب اسلامي را به مرحله اجرا در بياورد، گفت: متاسفانه با وجود آنکه براي دومين سال متوالي شعار سال بر محور اقتصاد مقاومتي تبيين شده فقط در حد بنر و تبليغات محيطي محدود شده است كه رييس جمهور آينده بايد به اين مهم تحقق ببخشد.

رييس ستاد حجت الاسلام والمسلمين رئيسي دركاشان با اشاره به ويژگي هاي رييس جمهور آينده ايران، افزود: مردم ما به رييس جمهوري نياز دارند که صادقانه حرف بزند و صادقانه عمل کند زيرا اين عمل سبب اعتماد و ارزش ملي است و رشد جامعه را محقق مي‌کند.

تفويضي با بيان اينکه تمامي ستادهاي تشکيل شده حجت الاسلام والمسلمین رئيسي، مردمي هستند، افزود: از تمامي پتانسيل‌ها و افراد شايسته مديريت اجرايي در ستادهاي حجت الاسلام والمسلمین رئيسي استفاده مي‌کنيم.

به گفته وي، حجت الاسلام والمسلمين رئيسي در بيانيه‌اي از ستادهاي خود در شهرستان درخواست كرده تا از اموال عمومي و بيت المال براي تجهيز ستادها استفاده نکنند كه اين امر بيانگر نخستین گام در جهت خدمت صادقانه است.

رييس ستاد حجت الاسلام والمسلمين رئيسي دركاشان گفت: مردم کاشان همانند تمامي مردم ايران ارزشي هستند و از قديم تدين مردم اين خطه به ساير ويژگي‌ها ارجحيت داشته است و به همين جهت مردم کاشان براي انتخاب رييس جمهور آينده به سمت فردي گرايش پيدا مي‌کنند که چنين ويژگي‌هاي بارزي را داشته باشد و اين مهم در حجت الاسلام والمسلمين رئيسي مشهود است.

به گفته وي، با حجت الاسلام والمسلمين رئيسي به عنوان نامزد رياست جمهوري هماهنگي‌هاي لازم به جهت حضور در کاشان انجام شده است و در صورت فراهم بودن شرايط، حضور وی در شهرستان كاشان حتمي است./202/1307/ب1

ارسال نظرات