۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۴۸۴۱۸۵
مسؤول گفتمان هاي ديني تبليغات اسلامي آران و بيدگل مطرح كرد؛

10 گفتمان ديني در آران و بيدگل برگزار مي شود

مسؤول گفتمان هاي ديني اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل، گفت: همزمان با ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ۱۰ گفتمان ديني با موضوع سيره فاطمي در اين شهرستان برگزار مي شود.
گفتمان ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان،سيد حسين سعيدزاده  پيش از ظهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران گفت: اين گفتمان هاي ديني در راستاي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب، مبني بر  اشاعه سبک زندگي فاطمي و ولايي، به همت اداره تبليغات اسلامي و با همکاري اداره آموزش و پرورش و مدارس اشهرستان آران و بيدگل برگزار مي شود.

به گفته وي، در اين طرح، مبلغان و کارشناسان مذهبي با حضور در مدارس نوبت دوم متوسطه علاوه بر اجراي گفتمانهاي  به شبهات ديني و اعتقادي دانش آموزان نيز پاسخ مي دهند.

سعيدزاده خاطر نشان کرد: موضوع اصلي اين گفتمان ها، سيره  شناسي حضرت فاطمه(س) به عنوان برترين الگوي زن مسلمان، حيا و عفت و ولايت مداري دختر نبي مکرم اسلام (ص) است.

کارشناس فرهنگي اداره تبليغات اسلامي آران و بيدگل در ادامه اظهار داشت: در گفتمان ديني با موضوع سيره فاطمي و با توجه به نياز مدارس، موضوعاتي از جمله سواد رسانه، شبکه هاي اجتماعي و آسيب هاي آن و مباحث تربيتي و اخلاقي نيز در اين جلسات ارائه مي شود.

سعيد زاده، برگزاري گفتمان هاي ديني در مناسبت هاي مختلف ملي و مذهبي را از جمله برنامه هاي تأثيرگذار اداره تبليغات اسلامي شهرستان آران و بيدگل در حوزه نوجوانان دانست و  افزود: حضور کارشناسان خبره و اساتيد حوزه و دانشگاه در قالب گفتمان هاي ديني در مدارس مي تواند به آموزش و پرورش در تربيت اسلامي نسل جوان و نوجوان کمک کند./1307/303/ب1

ارسال نظرات