۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۴۸۳۷۱۶
همزمان با ایام فاطمیه؛

برنامه عزاداری آستان حضرت معصومه اعلام شد

آستان حضرت معصومه(س) در ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به مدت پنج شب میزبان عزاداران و سوگواران یاس نبوی است.
حجت الاسلام بهشتی پور فاطمیه

حجت الاسلام بهشتی، مدیرکل تبلیغات و روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه آستان حضرت معصومه(ص) به مدت پنج شب از 9 تا 13 اسفند ماه میزبان سوگواران یاس نبوی است، گفت: برنامه سخنرانی در این ایام در سه نوبت صبح، عصر و بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی افزود: در نوبت صبح حجت الاسلام ضیائی، در نوبت ظهر حجج الاسلام محمدی، تابش، خلج و ذاکری برای زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت و در نوبت شب نیز حجج اسلام عرفان، حسینی قمی، حسینی اراکی، ظهیری و آیت الله اراکی، حائری شیرازی و صدیقی با محوریت شخصیت شناسی حضرت زهرا(س) در شبستان امام خمینی(ره) سخنرانی می کنند.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) تصریح کرد: ویژه برنامه زمزم معرفت قبل از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجج الاسلام تراشیون، وحید پور، ملکی، محمدی رستم نژاد، حائری پور و مؤمنی در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام بهشتی پور ادامه داد: مداحی مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را نیز مالکی نژاد، شالبافان، اسدالهی و میرداماد بر عهده دارند و مراسم ظهر و شام شهادت حضرت زهرا(س) نیز با حضور دسته های عزاداری در آستان حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

وی یادآور شد: رواق حضرت خدیجه(س) نیز برای بانوان با محوریت زمان شناسی حضرت زهرا(س)، تربیت فرزند در سیره حضرت زهرا(س) و شرح خطبه فدکیه محفل سخنرانی برگزار خواهد کرد و «همایش مادر هستی» با سخنرانی خانم حیدری مجد در نوبت عصر  روز چهارشنبه در شبستان نجمه خاتون(س) ویژه بانوان برگزار می شود./968/ت302/ی

 

ارسال نظرات