۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۴۷۱۵۷۵
رییس شورای اسلامی شهر قم خبر داد؛

دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب همزمان با 19 دی

رییس شورای اسلامی شهر قم از دیدار مردم انقلابی قم با رهبر معظم انقلاب همزمان با 19 دی ماه خبر داد و از همیشه در صحنه بودن مردم ایران به ویژه مردم قم تقدیر کرد.
بیاتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ولی الله بیاتی رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم دوشنبه شب در نشست بصیرتی که به مناسبت دهه بصیرت در مسجد امام رضا قم برگزار شد، با گرامیداشت هفته بصیرت گفت: حضور حماسی مردم در صحنه های گوناگون همواره در طول انقلاب اسلامی به عنوان عامل اقتدار و پشتوانه بوده است.

وی افزود: سالروز یوم الله 19 دی را مردم ایران و جهان اسلام فراموش نمی کنند که با رشادت پرجوش و خروش طلاب و مردم شریف قم آغاز شد و نقطه عطفی بر پیروزی های پی در پی بود که به وجود آمد و طولی نکشید که رژیم ستمشاهی سقوط کرد.

رییس جمعیت ایثارگران استان قم با بیان این که 19 دی افتخار و برگ زرینی در کارنامه مردم انقلابی قم است، اظهار داشت: هر ساله مردم با حضور در بیت رهبر معظم انقلاب با ایشان و انقلاب تجدید پیمان می کنند و پایبندی خود را به انقلاب اعلام می دارند.

وی ادامه داد: امسال هم ان شاء الله با قوت دیدار مردم قم با رهبری معظم انقلاب برگزار می شود و این روز و همچنین افتخاری برای مردم قم است که همواره در صحنه بودند و اجازه ندادند که به کشور و انقلاب اسلامی آسیبی وارد شود.

بیاتی با بیان این که در سال 88 دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به وحدت و اتحاد مردم ایران آسیب وارد کنند، ابراز داشت: دشمن سعی داشت با استفاده از عوامل داخلی خود به انقلاب اسلامی که زحمات و فداکاری های بسیاری برای آن انجام شده ضربه بزند.

وی عنوان کرد: این توطئه خطرناک دشمن به فضل الهی و با حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی خنثی شد، نامگذاری 9 تا 19 دی به عنوان دهه بصیرت حاکی از این بود که بسیاری از خواص تشخیص درستی نداشتند و مردم نشان دادند که در برخی موارد از خواص جلوتر هستند و این خواص بصیرت کافی را نداشتند.

رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم خاطرنشان کرد: چیزی که انقلاب را به اینجا رسانده و سبب عزت و اقتدار روز افزون انقلاب اسلامی شده حضور حماسی، آگاهانه و با بصیرت مردم بوده که توطئه های دشمن را خنثی کرده است؛ مردم همچنان باید در صحنه باشند و ندای انقلاب را به جهان برسانند که خوشبختانه شاهد قدرت نمایی ایران در دنیا هستیم./1323/202/ب3

ارسال نظرات