۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۶۲۰۵۵
مبلغ راهپیمایی اربعین مطرح کرد؛

تلاش موکب های حوزوی برای افزایش معرفت زائران اربعین

حجت الاسلام وفایی گفت: روزانه صدها نفر از مردم عراق، ایران و سایر کشورهایی که در این راهپیمایی حضور پیدا کرده اند به ما مراجعه می کنند و سؤالات خود را مطرح می کنند تا سطح آگاهی های خود را بالا برده و با معرفت بیشتری کربلای معلی را زیارت کنند.
تبلیغ در اربعین تبلیغ در اربعین

حجت الاسلام حمزه وفایی از طلاب ایرانی که برای تبلیغ و پاسخ به مسائل شرعی در راهپیمایی بزرگ اربعین حضور پیدا کرده است در گفت‌وگوی صمیمانه با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: در موکب امام المنتظر(عج) پاسخگوی سؤالات شرعی و اعتقادی مردم هستیم و برای این توفیق بزرگ خدا را شاکریم.

وی با اشاره به همکاری خوب حوزه نجف در زمینه پاسخ گویی به سؤالات مردم ابراز داشت: حوزه علمیه نجف کار خوبی که امسال کرده، این است که موکب ها را نزدیک به هم قرار داده و برای هرچند موکب، محلی برای استفتاءات شرعی قرار داده است. در هر موکبی طلبه هایی از ایران و عراق حضور دارند.

حجت الاسلام وفایی افزود: روزانه صدها نفر از مردم عراق، ایران و سایر کشورهایی که در این راهپیمایی حضور پیدا کرده اند به ما مراجعه و سؤالات خود را مطرح می کنند تا سطح آگاهی های خود را بالاتر برده و با معلومات و معرفت بیشتر و بهتری کربلای معلی را زیارت کنند.

وی با اشاره به نوع سؤالاتی که در راهپیمایی اربعین مطرح می شود، عنوان داشت: بیشتر پرسش ها مربوط به احکام نماز، خمس و مسائل شرعی زیارت به ویژه ایام اربعین است و به شکر خدا تا به امروز این مراجعات خیلی خوب بوده است./1330/ 303/ع

ارسال نظرات