۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۴۵۲۱۳۴
امام جمعه شهرستان آران و بيدگل:

تضعيف قدرت نظامي، تضعيف نظام اسلامي است

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل، تضعيف قدرت نظامي را تضعيف نظام اسلامي دانست و فت: آنان که مي گويند ما چه نيازي به ارتش داريم بايد بدانند که تضعيف ارتش سبب تضعيف بدنه نظام مي شود.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد موسوي

به گزارش خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام سيد محمد موسوي به مناسبت هفته دفاع مقدس شامگاه امروز در ديدار با پرسنل و فرماندهان گروه 840 موشکي نزاجا مستقر در آران و بيدگل با تبريك هفته دفاع مقدس، گفت: افرادي كه اعتقاد دارند نيازي به ارتش نداريم بايد بدانند اين مسأله نفوذ دشمن را به داخل نظام اسلامي آسان مي‌کند.

وي افزود: برخي با مطرح کردن سخناني از جمله اينکه دنيا ديگر دنياي جنگ نيست بلکه دنياي تکنولوژي و صنعت است و لزومي به هزينه کردن در حوزه نظامي وجود ندارد قصد دارند ارتش را تضعيف کنند و به دنبال تضعيف شدن ارتش نظام اسلامي و انقلاب اسلامي ضربه مي خورد.

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل ادامه داد: اگر وجود نيرو و سازمان هاي نظامي مانع پيشرفت و توسعه کشورها بود کشورهاي چين، روسيه، فرانسه و انگلستان  هم نبايد نيروي نظامي مي داشتند.

حجت الاسلام موسوي تأكيد كرد: نظام اسلامي بايد با تجهيز قواي نظامي خود همواره آمادگي رويارويي و مقابله همه جانبه با تهاجم و تعدي دشمن را داشته باشد و بتواند از كشور و نظام اسلامي و انقلاب اسلامي دفاع كند.

وي در ادامه عزت و اقتدار و امنيت امروز ايران اسلامي را به بركت خون شهدا دانست اظهار داشت: جوانان شجاع و رزمنده ايران اسلامي با جانفشاني و رشادت سبب شدند تا امروز ما در امنيت و آسايش كامل قرار داشته باشيم و اين در حالي است كه همه كشورهاي اطراف در آتش و خون و نا امني هستند.

امام جمعه شهرستان آران و بيدگل بر ضرورت مرور تاريخ انقلاب اسلامي و 8 سال دفاع مقدس از سوی مسؤولان و جوانان و نسل امروز انقلاب تأكيد كرد و ادامه داد: فراموشي دفاع مقدس و تاريخ سراسر درخشان انقلاب اسلامي، عواقب خطرناكي را به دنبال خواهد داشت./202/1307/ب1

ارسال نظرات