۲۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۴۲۰۱۱
مسوول اداره تبليغات اسلامي جلفا:

حراست از حريم ولايت بر عهده علماي ديني است

رسا، سرويس شهرستان ها ـ مسؤول اداره تبليغات اسلامي شهرستان جلفا، دفاع و حراست از حريم ولايت فقيه را از وظايف خطير علما برشمرد.
حراست از حريم ولايت بر عهده علماي ديني است

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در تبريز، حجت الاسلام محمد فتاحي، مسؤول اداره تبليغات اسلامي شهرستان جلفا، 26 خردادماه، در جمع روحانيان، طلاب و جمعي از مردم شهرستان جلفا، اصل ولايت فقيه را ضامن توسعه سياسي، اقتصادي و فرهنگي جوامع اسلامي دانست.
وي در ادامه سخنان خود به وظيفه سنگين علماي اسلام و روحانيت اشاره كرد و اظهار داشت: حراست از حريم ولايت بر عهده علماي ديني است و كوتاهي در اين مورد زيانبار بوده و به تكرار تاريخ مي‌انجامد.
مسؤول اداره تبليغات اسلامي جلفا اضافه كرد: اگر جوانان ما در انتخاب‌هاي خود براي الگوي زندگي خود، سردرگم هستند، دلالت بر اين دارد كه ما نتوانسته‌ايم چهره واقعي ولايت را به آنان بشناسانيم.
وي دفاع از حريم ولايت را امري متأثر از فرهنگ فاطمي دانست و افزود: در شرايط كنوني لازم است، بيش از هر زمان ديگر هوشيار باشيم تا بتوانيم با آگاهي كامل توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كنيم.
وي خاطر نشان کرد: اگر تلاش و مجاهدت روحانيت شيعه نبود، مطمئناً از بسياري از ارزش هاي ديني خبري نبود و مردم روي به عقايد مخرب مي آوردند.
مسؤول اداره تبليغات اسلامي جلفا اظهار داشت: تنها راه شكست استكبار، تقويت بيش از پيش اصل اتحاد ملي و انسجام اسلامي است.
حجت الاسلام فتاحي با بيان اين‌که جايگاه خدمت به مسلمان در فرهنگ ديني ما بسيار ارزنده است، ادامه داد: با الهام از رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، مسلمانان بايد هوشياري و وحدت خود را حفظ کرده و با نوآوري در عرصه‌هاي مختلف سبب شکوفايي جوامع اسلامي شوند.

ارسال نظرات