۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۷۲۳۸۲۵
حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم دولابی مطرح کرد؛

دشمنان سعی در تخریب وجهه روحانیت دارند/ احیای ۲۰۰۰ کارگاه تولیدی توسط دولت

دشمنان سعی در تخریب وجهه روحانیت دارند/ احیای ۲۰۰۰ کارگاه تولیدی توسط دولت
نماینده خبرگان گفت: دشمنان انقلاب با رشد شگفت انگیز کشور نمی توانند کنار بیایند و تلاش می کنند وجهه روحانیت را که در خط مقدم این حرکت هستند تخریب کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی رئیس شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت در اختتامیه گردهمایی مسئولین حوزه ها و دفاتر نمایندگی ولی فقیه و روسای ادارات فرهنگی و عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی که شب گذشته در مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد، با اشاره به فعالیت های متعدد و رشد اقتصادی قابل توجه دولت آیت الله رئیسی در یک سال اخیر اظهار داشت: در دولت آیت الله رئیسی شاهد مجاهدت‌های رئیس جمهور و وزرای زحمتکش وی بودیم که بعد از ۸ سال رخوت، سستی و تعطیلی فعالیت ها، موتور رشد اقتصادی کشور به حرکت در آمده است.

وی در ادامه افزود: امروز بعد از ۸ سال رشد اقتصادی نزدیک به صفر درصد در دولت قبل، شاهد افزایش رشد اقتصادی به حدود ۴ درصد هستیم و با تلاش های دولت سیزدهم حجم صادرات کشور ما نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار رسیده است که در آستانه مثبت شدن تراز تجاری کشور هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین دولابی خاطرنشان کرد: اگر در  8 سال گذشته پیوسته تعطیلی کارخانجات و کارگاه ها، خبری بود که روح و جان مردم و تولید کنندگان کالاها را آزار می داد، در یک سال گذشته دولت سیزدهم ۲۰۰۰ کارگاه تولیدی توسط دولت محترم احیاء شده و کشور تبدیل به کارگاه بزرگ ساخت مسکن شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: بحمدالله با تدبیر دولت جدید و فعالیت های جهادی آن، دیگر شاهد رخ دادن اتفاقاتی همچون قطعی برق و شکل گیری برخی از صف های طولانی مردمی برای دریافت مایحتاج زندگی خود در خیابان ها نیستیم.

وی در ادامه افزود: طبیعی است که دشمنان انقلاب اسلامی با رشد شگفت انگیز کشور نمی توانند کنار بیایند و تلاش می کنند تا خط مقدم این حرکت را که روحانیت معظم هستند با تمام ابزارهایی که در اختیار دارند، وجهه آنان را تخریب کنند؛ اما به حول و قوت الهی مکر و حیله دشمنان به خودشان بازگردانده خواهد شد.

ارسال نظرات