۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۷۵۷۶۲۰
نماینده ولی فقیه در فارس:

هدف از برگزاری کنگره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

هدف از برگزاری کنگره شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
حجت الاسلام والمسلمین دژکام گفت: ارزش پژوهش ها و کار های علمی در خصوص عظمت کار شهدا نباید دست کم گرفته شود چراکه مردم ما حماسه بزرگی آفریده‌اند که از جهات علمی و پژوهشی و جنبه های اجتماعی باید انعکاس یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام و المسلمین لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس در جلسه شورای سیاستگذاری کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: برای برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدای فارس فرهنگ سازی مطلوبی ایجاد شده است و با نزدیک شدن به کنگره برنامه ها از نظر کمی و کیفی بهتر تجلی می کند.

وی افزود: با پویش های فضای مجازی، انتشار کتب، جشنواره‌های فرهنگی و هنری زحمات زیادی را شاهد هستیم تا به منویات رهبر انقلاب در زمینه تولیدات رسانه‌ای برای شهدا جامه عمل پوشانده شود.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: ارزش پژوهش ها و کار های علمی در خصوص عظمت کار شهدا نباید دست کم گرفته شود چراکه مردم ما حماسه بزرگی آفریده‌اند که از جهات علمی و پژوهشی و جنبه های اجتماعی باید انعکاس یابد و به کارهای عاطفی محدود نشود.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام خاطرنشان کرد: سوگ نامه نویسی هدف ما نیست و نمی‌خواهیم نسلی افسرده داشته باشیم بلکه باید یک نسل پای کار و جهادی در مسئله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تربیت کنیم.

ارسال نظرات