۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۹۶۹۴۶
امام جمعه ساری:

مذاکرات جدید هسته ای در وین عزت مندانه تر از گذشته است

مذاکرات جدید هسته ای در وین عزت مندانه تر از گذشته است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی به آغاز دور جدید مذاکرات هسته ای در وین اشاره کرد و گفت: این مذاکرات بسیار عزت مندانه تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقی در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به فداکاری و جانفشانی های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دهه های اخیر اشاره کرد و گفت: علیرغم بمباران عراق در هشت سال دفاع مقدس، اما صادرات نفت ایران نیز یک روز هم متوقف نشد.

وی با بیان این که امروز نیز نیروی دریایی از کشتی های نفتی کشورمان محافظت می کند، افزود: امروز شناورهای ساخت داخل 45 هزار کیلومتر اقیانوس های عمیق دنیا را بدون این که از 55 بندری که عبور کردند کمکی بگیرند طی می کنند.

امام جمعه ساری ادامه داد: امروز هم در خلیج فارس، دریای عمان، دریای سرخ و شاهراهای مهم رفت و آمد کشتی ها، نیروی دریایی کشورمان برای مقابله با دزدان دریایی که نیروهای استکبار هستند حضور مقتدرانه دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین به دوازدهم آذر ماه سالروز تصویب قانون اساسی کشورمان اشاره کرد و گفت: این قانون یکی از درخشان ترین کارهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که قانونی پیشرفته است.

وی در ادامه سخنان خود به روز جهانی معلولان نیز اشاره کرد و افزود: مسؤولان بسترهای لازم برای رفاه حال این قشر از جامعه را فراهم کنند.

امام جمعه ساری همچنین به در پیش بودن شانزدهم آذر ماه روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشجویان در طول دهه های اخیر همواره در عرصه های مختلف اثرگذار و نقش آفرین بودند و تسخیر لانه جاسوسی یکی از اقدامات ارزشمند این قشر جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در ادامه سخنان خود به گسترش سویه جدید ویروس کرونا درجهان و برخی کشورهای اطراف اشاره کرد و با بیان این متأسفانه مجالس، محافل و دورهمی های خانوادگی دوباره رواج پیدا کرده است، گفت: این مجالس یا نباید برگزار شود و یا باید با رعایت کامل اصول بهداشتی باشد.

وی در بخش دیگیری از سخنان خود به مذاکرات هسته ای در وین اشاره کرد و افزود: این مذاکرات بسیار عزت مندانه تر از گذشته است و مذاکره کنندگان کشورمان باید مراقب باشند این مذاکرات همانند گذشته فرسایشی نشود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که حرف ما مشخص و شفاف است و بارها از سوی مسؤولان کشورمان بیان شده است، خاطرنشان کرد: مذاکرات فرسایشی فایده ای برای کشور نخواهد داشت.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به دیدار روز گذشته دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای ایلام با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پشتیبان همه جنایت های صدام در هشت سال دفاع مقدس تجهیزات و کمک های تسلیحاتی کسانی بود که امروز همان گرگ ها مدعیان حقوق بشر شده اند که رأس همه آنها آمریکای جنایت کار است./950/پ201/

ارسال نظرات