۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۷۵۷۲۸۵

بیانیه حماس به‌مناسبت هفتادوششمین سالگرد اشغال فلسطین

بیانیه حماس به‌مناسبت هفتادوششمین سالگرد اشغال فلسطین
جنبش حماس در بیانیه‌ای به‌مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد اشغال فلسطین از امت اسلام و همه آزادگان جهان خواست با تمام وسایل و ابزارها برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سرزمین و مردم و مقدسات فلسطین فشار وارد کنند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، جنبش حماس در بیانیه‌ای به‌مناسبت هفتادوششمین سالگرد اشغال فلسطین (موسوم به روز نکبت) از امت اسلام و همه آزادگان جهان خواست با تمام وسایل و ابزارها برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به سرزمین و مردم و مقدسات فلسطین فشار وارد کنند.

در بیانیه حماس آمده است: عملیات طوفان الاقصی، امداد طبیعی مقاومت مردم و حق مشروع آن در دفاع از سرزمین و مقدسات و یک مرحله راهبردی است که سبب مطرح شدن مسئله ما در جهان و تقویت پشتوانه ملی مقاومت شد و قلدرمآبی دشمن را درهم شکست و طرح مقاومت مستمر ما به‌سمت آزادی، بازگشت و پایان اشغالگری را تحکیم بخشید.

به مردم صابر و استوار ما در نوار غزه عزتمند درود می‌فرستیم.

تجاوزات اشغالگران از هفتاد و شش سال پیش ادامه دارد، جنایات نسل‌کشی علیه مردم نوار غزه بیش از هفت ماه است همچنان ادامه دارد و لکه ننگی بر جبین تمام کسانی که در برابر این جنایات ساکت بوده‌اند و در برملا کردن و مجرم خواندن و توقف آن کوتاهی می‌کنند، خواهد بود.

از امت اسلام و تمام آزادگان جهان می‌خواهیم با تمام وسایل و ابزارها برای توقف تجاوزات به سرزمین و مردم و مقدسات فلسطین فشار وارد کرده و از ایستادگی و مقاومت مردم ما که خواهان آزادی و استقلال است، حمایت کنند.

حمایت و جانبداری آشکار دولت آمریکا از تجاوزات و جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی و سیاست معیارهای دوگانه کشورهای غربی در قبال مسئله ملت فلسطین و حقوق مشروعش، ضربه بزرگ به تمام ارزشهای انسانی است و این کشورها همگی در این زمینه مسئول هستند.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین هم به این مناسبت تأکید کرد: زمان رهایی از قیدوبند اسلو (پایان دادن به معاهده خفت‌بار سازش اُسلو) و وعده‌های آمریکایی فرا رسیده است.

ارسال نظرات