۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۹۶۷۸۵
حجت الاسلام شکریان:

ولایت مداری و بصیرت فاطمی، ضرورت امروز جامعه اسلامی است

ولایت مداری و بصیرت فاطمی، ضرورت امروز جامعه اسلامی است
مازندران - مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، ولایت مداری و بصیرت فاطمی را ضرورت امروز جامعه اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام ناصرشکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه قرارگاه مرکزی ستاد عملیات حاج قاسم این اداره کل با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: شهید قاسم سلیمانی با مجاهدت های فراوان، پیشران حرکت تمدنی انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: به تعبیر رهبری معظم انقلاب، شهادت مزد سال های پرافتخار سپهید سلیمانی در جبهه های حق علیه باطل بود و این گونه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام زمان خویش مجاهدت داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران به پیروزی های متعدد جبهه مقاومت در منطقه و سراسر جهان اشاره کرد و گفت: همه این موفقیت و پیروزی های شیرین مرهون سال ها مجاهدت و تلاش شبانه روزی شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز جبهه مقاومت مقتدرتر از هر زمان دیگری در منطقه حضور دارد، خاطرنشان کرد: خروج تدریجی آمریکایی ها از منطقه نتیجه پیروزی های جبهه مقاومت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که شهید سلیمانی با خون پاک خود، جریان مقاومت در منطقه پویا و استوار نگاه داشت، تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام ناب در خاورمیانه زمین گیر شده اند و راهی جز ترک کشورهای مسلمان منطقه ندارند.

حجت الاسلام شکریان در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نقش شهید سلیمانی در برهم زدن محاسبات جبهه استکبار بوِیژه نقشه و معادلات ایالات متحده آمریکا در منطقه، خاطر نشان کرد: سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمان شهیدش با فداکاری، ایثار و جانفشانی و با الگوی مقاومت و ایستادگی توانستند همه معادلات جبهه استکبار جهانی را به هم زدند و عزت و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی امروز ضعیف تر از هر زمان دیگری است و هر روز به محو و نابودی کامل نزدیک تر می شود، بیان داشت: دشمنان اسلام بدانند، دیگری جایی برای حضور آنها در منطقه نیست باید با خروج کامل از منطقه امنیت و آرامش را به ملت مظلوم این کشورها بازگردانند.

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با اشاره به ضرورت ترویج سیره و سبک زندگی شهید سلیمانی در جامعه، افزود: خون پاک این شهید والامقام و هم رزمانش در جبهه مقاومت، موجب وحدت و تحکیم بیشتر امت اسلام و دولت های اسلامی در منطقه و برخی مسلمانان در جهان شد و به تعبیر رهبری معظم انقلاب شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه بر ضرورت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم در این ایام تأکید کرد و گفت: سبک زندگی فاطمی راه عبور از همه بحران ها و مشکلات امروز بشری است.

استاد حوزه علمیه مازندران، ولایت مداری و بصیرت فاطمی را ضرورت امروز جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: باید با ادامه همان خط و مسیر فاطمی، جامعه را در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان واکسینه کنیم./950/پ210/

ارسال نظرات