۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۶۶۷۴۵۴
امام جمعه کرمانشاه:

دولت باید در شرایط امروز از قشرهای آسیب پذیر حمایت کامل کند

دولت باید در شرایط امروز از قشرهای آسیب پذیر حمایت کامل کند
کرمانشاه - امام جمعه کرمانشاه گفت: دولت و مسؤولان باید در این روزهای حساس و کرونایی از قشرهای آسیب پذیر حمایت کامل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در ستاد استانی مبارزه با کرونا که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، اظهار داشت: در این روزهای بسیار حساس و کرونایی باید دولت و مسؤولان از قشرهای نیازمند و آسیب پذیر جامعه به صورت کامل حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود بیان داشت: متاسفانه بیماری کرونا در سطح کشور به ویژه در استان کرمانشاه باعث تعطیل شدن بسیاری از مشاغل شده است که این خود به خود زمینه ساز ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم شده است.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: امروز اصلی ترین نیاز ما ورود جهادگونه به عرصه مبارزه با کرونا است، لذا از افراد متمکن و خیر درخواست داریم که در این مبارزه و در امر یاری رساندن به اقشار آسیب پذیر جامعه به میدان بیایند.

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: مقام معظم رهبری به خوبی اوضاع کشور را رصد می فرمایند و در طول 3 دهه اخیر ایشان همواره به دولت ها تاکید کرده اند که منابعی به اقشار آسیب پذیر جامعه اختصاص دهند که این نشان از دقت نظر و توجهات معظم له به ملت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به ضرورت همراهی مردم با کادر درمان در بحث مقابله با کرونا، گفت: مردم ایران همواره نشان داده اند که در صورت همراهی با دولت و نظام می توانند بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذارند و نمونه بارز آن را می توان در بسیج مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

آیت الله علما در پایان سخنان خود با اشاره به نقش مهم مساجد، پایگاه های بسیج و... برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید تمام پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در جامعه برای مقابله با بیماری کرونا وارد میدان شود تا ان شاء الله هرچه زودتر شاهد از بین رفتن این وضعیت ناخوشایند در استان و کشور باشیم./1400//210/خ

ارسال نظرات