۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۹۶۸۴۷
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

تقابل ایران با استکبار پایان نمی یابد

تقابل ایران با استکبار پایان نمی یابد
قمی با اذعان به اینکه با زیاده خواهی آمریکا، هیچگاه تقابل ما با آنها پایان نمی گیرد، گفت: با جانفشانی جوانانمان در مقابل استکبار سر خم نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمد قمی نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در مراسم فجر فاطمی در روستای فیلستان این شهرستان ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت ایام الله دهه فجر با یادآوری خون‌هایی که از جوانان در این انقلاب ریخته شد، گفت: ما در این ۴۰ سال انواع و اقسام جنگ‌ها را داشته ایم، اما با روحیه ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت توانستیم دشمن را شکست دهیم و در برابر همه آن‌ها ایستادگی کنیم.

وی با اذعان به تحمل سختی‌های فراوان از سوی ملت ایران، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با تمام توان تلاش داشت تا انقلاب را از بین ببرد، اما امروز همه شاهد سربلندی نظام و انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۴۰ سال هستیم چرا که این انقلاب با هدایت امام (ره) پیروز شد و در ادامه آن با رهبری نائب بر حقشان و حضور مردمی بیدار در مسیری روشن و رو به جلو در حرکت هست.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فجر امسال عطر فاطمی به خود گرفته است، ابراز کرد: مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با عنوان فجر فاطمی که یادآور ذکر‌های یا زهرای شهدای انقلاب اسلامی است برگزار می‌کنیم، این تقارن ایام بستری مناسب برای تبیین ریشه معنوی انقلاب اسلامی است.

وی انقلاب اسلامی را برگرفته از پرتو ناب فاطمی و انقلاب علوی دانست و اظهار کرد: امروز دنیا به مظلومیت اهل بیت پی برده است و دشمن هیچگاه نمی‌تواند بر این جبهه حق خدشه‌ای وارد کند چرا که دنیا امروز بیدار است.

نماینده ادوار مجلس با اذعان به اینکه با زیاده خواهی‌های ابرقدرت‌های دنیا و آمریکا، هیچگاه تقابل ایران با آن‌ها پایان نمی‌گیرد، تصریح کرد: با جانفشانی جوانان ایران هیچگاه در مقابل استکبار سر خم نخواهیم کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه با ایستادگی ملت ولایتمدار ایران اسلامی شاهد رسیدن پرچم انقلاب اسلامی به انقلاب حضرت مهدی (عج) خواهیم بود، بیان داشت: درک زندگی خانواده شهدا سخت است و نمی‌توان به سادگی از کنار این خون‌های پاک ریخته شده آن‌ها گذر کرد.

قمی در پایان مطرح کرد: برای تجدید پیمان با این شهدا باید پای قرارمان در روز ۲۲ بهمن ماه حاضر شویم، امروز همه جوانان انقلاب برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن در صحنه حاضر هستند. بنده از همه مردم و دوستداران انقلاب اسلامی می‌خواهم با حضور وحدت آفرین خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جهت تحکیم جمهوری اسلامی ایران در این مانور عظیم مردمی حضور یابند./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات