۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۹۹۷۱۸
سال آینده؛

جشنواره حکمت مطهر در دانشگاه‌های مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل، از برگزاری ششمین جشنواره سراسری حکمت مطهر در دو بخش دانشجویی و اساتید در نیمه دوم فروردین سال آینده خبر داد.
حکمت مطهر
حجت الاسلام عباس نیکزاد، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بابل، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری ششمین جشنواره سراسری حکمت مطهر در دو بخش دانشجویی و استادان در نیمه دوم فروردین سال آینده خبر داد. 

وی افزود: این طرح با تأکید مقام معظم رهبری با هدف بازشناسی تفکرات مطهری از شش سال پیش آغاز شد، افزود: نوع تفکرات مطهری راه‌گشاست و در این برهه از زمان منبع خوبی برای پاسخ‌گویی به شبهات دینی است. 

حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به این که ارسال مقاله ‌یکی دیگر از بخش‌های جشنواره است، تصریح کرد: اساتید می‌توانند با تایپ مقالات خود در برگ A4 در سه محور با موضوعات اجتماعی، سیاسی، اعتقادی، «اعتقادی، اخلاقی، عرفانی و کاربردی تا شانزده فروردین نود به نشانی الکترونیکی info@www.6motahar.ir ارسال کنند.

وی ادامه داد: بخش دانشجویی این جشنواره به صورت مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب‌های دین و دوران و سیری در سیره معصومین است که دانشجویان می‌توانند این کتاب‌ها را با شصت درصد تخفیف دریافت کنند. 

حجت الاسلام نیکزاد با بیان این که این جشنواره در دو سال گذشته با حضور 250 هزار مقاله دانشجویی با شرکت دو هزار نفر شرکت کنند برگزارشد افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود این جشنواره با استقبال خوبی روبرو شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان سال‌جاری و با مراجعه به سایت www.6motahar.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

حجت الاسلام نیکزاد با اشاره به این که، این جشنواره با مرکزیت دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می‌شود، اظهار داشت: مکاتبات لازم در باره این جشنواره سراسری با کلیه دانشگاه‌های مازندران انجام شده است.

وی افزود: در پایان جشنواره به نفرات برتر جوایزی از قبیل، هزینه یا کمک هزینه سفر عمره و مجموعه آثار استاد مطهری به برندگان دانشجوی جشنواره سراسری حکمت مطهر اهدا می‌شود./950/پ202/س
ارسال نظرات