۱۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۹۹۶۳۵

اعلام ویژه برنامه های راهیان نور در صدا و سیمای مرکز خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خوزستان، با اشاره به تولید برخی برنامه های ویژه راهیان نور و ایام نوروزی اظهار داشت: تولید ویژه برنامه های راهیان نور، مستند بیمارستان صحرایی، از خاک تا افلاک، ازجمله برنامه های این مرکز است.
صدا و سيما
حسین نوری، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تولید برخی برنامه های ویژه راهیان نور و ایام نوروزی اظهار داشت: تولید ویژه برنامه های راهیان نور، مستند بیمارستان صحرایی، از خاک تا افلاک، ازجمله برنامه های این مرکز است.

تولید ویژه برنامه راهیان نور در سیمای مرکز خوزستان

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خوزستان، از تولید برنامه ای با عنوان راهیان نور کاری از واحد خبر این مرکز در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: این برنامه برای انتقال و ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و تقویت فرهنگ جهاد و شهادت در میان جوانان تولید می شود.

وی افزود: آیتم های این برنامه شامل گزارش خبری، گزارش تولیدی، گزارش از مناطق عملیاتی و معرفی این مناطق، گزارش های ترکیبی از نحوه خدمات رسانی به زائران، تهیه خبر مکتوب، ارتباط زنده با شبکه های سراسری و آشنایی سایر هموطنان با مناطق عملیاتی استان است.

بازدید جمعی از برنامه سازان رسانه ملی از مناطق عملیاتی

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خوزستان، با اشاره به بازدید جمعی از هنرمندان از مناطق عملیاتی اظهار داشت: با همت مرکز بسیج صدا و سیما، جمعی از هنرمندان و برنامه‌سازان رسانه ملی به منظور الهام‌گیری از رشادت‌ها، شجاعت‌ها، آموزه‌های رزمندگان اسلام از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

نوری افزود: از آنجا که در دهه چهارم انقلاب ضروری‌ترین و مناسب‌ترین حرکت فرهنگی برای انتقال و تبیین ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت اعزام نوجوان، جوانان و خانواده‌ها در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور است، مرکز بسیج صدا و سیما برای آشنایی بهتر و ملموس‌تر عوامل تولیدی که بهترین سفیران انتقال فرهنگ جهاد، مقاومت اسلامی، ایثارو شهادت در جامعه هستند.

وی، جمعی از هنرمندان و برنامه‌سازان را به منظور الهام‌گیری از رشادت‌ها، شجاعت‌ها، آموزه‌های رزمندگان اسلام و شناسایی و بهره‌برداری از این ذخیره ماندگار ملت ایران و همچنین آشنایی هر چه بیشتر با نقش و جایگاه مردم در حفظ نظام و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به مناطق عملیاتی بیت المقدس، ثامن الائمه (ع) و... اعزام کرد.

این مقام مسؤول، خاطر نشان کرد: بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند، گلزار شهدای والامقام آبادان وبهره‌گیری از روایت سرداران و فرمانده‌هان هشت سال جنگ تحمیلی از جمله برنامه‌های این سفر معنوی بوده است.

تولید مستند بیمارستان صحرایی در سیمای خوزستان

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خوزستان، اظهار داشت: مستند بیمارستان صحرایی عنوان برنامه ای از سیمای مرکز خوزستان است که در یک قسمت 30 دقیقه ای به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی اکبر صابری نژاد و با ساختار مستند داستانی تولید می شود.

وی یادآور شد: این مستند به صورت داستانی، سیال ذهن سربازی را به دوران دفاع مقدس برده و ضمن آن تاریخچه، اهمیت، مشکلات، خلاقیت ها و ضرورت بیمارستان های صحرایی تشریح می شود.

تولید ویژه برنامه از خاک تا افلاک در صدای مرکز خوزستان

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: از خاک تا افلاک، عنوان برنامه ای تولید صدای مرکز خوزستان است که در سیزده قسمت 30 دقیقه ای و با ساختار ترکیبی تهیه می شود.

وی یادآور شد: این برنامه در خصوص انعکاس حضور کاروان های راهیان نور و فضای معنوی نوروز در مناطق عملیاتی دفاع مقدس است و دارای آیتم هایی چون خاطرات شهدا، گزارش و معرفی یادمان های دفاع مقدس است که محمود رضا ستایش تهیه کننده و حسین مقدم و پیمان لطفی گزارشگران این مجموعه هستند./945/ت302/ص
ارسال نظرات