۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۹۹۰۲۴
حجت الاسلام ادیب یزدی:

بصیرت و آگاهی مهم‌ترین سلاح در برابر توطئه نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ادیب یزدی، بصیرت و آگاهی را مهم ترین سلاح در برابر توطئه های نرم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: همه تلاش ها در کشور باید در جهت تقویت این دو اصل مهم به کار گرفته شود.
2/ حجت الاسلام اديب يزدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مرتضی ادیب یزدی، روز گذشته در یادواره شهدای مسجد ابوذر کرد محله رشت، با اشاره به تلاش دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بر تضعیف اعتقادات نسل جوان گفت: امروز دنیای غرب همه امکانات خود را برای منحرف‌کردن نسل جوان ما به کار گرفته است.

وی، بصیرت و آگاهی را مهم‌ترین سلاح در برابر توطئه های نرم دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: همه تلاش ها در کشور باید در جهت تقویت این دو اصل مهم به کار گرفته شود.

حجت الاسلام ادیب یزدی به نقش مساجد در بصیرت افزایی و تقویت معنویت در نسل جوان اشاره کرد و گفت: مسجد بهترین پایگاه برای تقویت باورهای دینی در جوانان است و باید از این ظرفیت دینی مهم در کشور استفاده شود.

این استاد حوزه با بیان این که ظرفیت مساجد نباید بدون استفاده رها شود، خاطرنشان کرد: مساجد در طول تاریخ پایگاهی مطمئن برای بهره‌گیری از آموزه های دینی و آگاهی از توطئه های دشمنان بوده است.

وی با تأکید براین که باید زمینه حضور بیشتر نسل جوان در مساجد از سوی متولیان دینی و فرهنگی فراهم شود، ادامه داد: تجهیز و توسعه مساجد به امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در تحقق این مسأله مهم راه‌گشا است.

حجت الاسلام ادیب یزدی، مساجد را عامل خنثی شدن توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی را در ‌سی سال گذشته دانست و بیان داشت: نهضت عظیم اسلامی که به رهبری امام راحل و همراهی ملت ایران به پیروزی رسید از مساجد آغاز شد.

استاد حوزه با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی همواره از نقش مساجد در بیداری مردم در هراس بوده و هستند، ادامه داد: مساجد در ایران اسلامی در سه دهه گذشته به عنوان پناهگاهی ارزشمند یاری دهنده ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی بوده است.

وی به نقش مساجد در خنثی‌کردن فتنه‌های سال گذشته کشور اشاره کرد و بیان داشت: مساجد در فضای غبار‌آلود فتنه چراغ راه مؤمنان بود.

حجت الاسلام ادیب یزدی با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال‌ گفت: این حضور کم‌نظیر خط بطلانی بر همه توطئه‌های شوم دشمنان نظام اسلامی و منافقان داخلی و خارجی بود و به همه دنیا ثابت کرد که ملت ایران همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند./950/پ203/س

ارسال نظرات