۲۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۹۸۲۳۶
اختصاصی رسا/ با حضور مسئولان و شخصیت های حوزوی؛

رییس جدید دفتر جامعه مدرسین از سوی آیت الله یزدی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ در مراسمی با حضور مسئولان و شخصیت های برجسته حوزوی حجت الاسلام سقای بی ریا به عنوان رییس جدید دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم معرفی و از تلاش ها و خدمات مسئول پیشین این دفتر قدردانی شد.
معارفه رييس دفتر جامعه مدرسين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تودیع حجت الاسلام والمسملمین محمود رضا جمشیدی و معارفه حجت الاسلام ناصر سقای بی ریا به عنوان رییس دفتر جدید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان و شخصیت های برجسته حوزوی در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم آیات محمد یزدی، رییس جامعه مدرسین، مرتضی مقتدایی مدیر حوزه های علمیه، عباس کعبی، سید احمد خاتمی خاتمی ،  حسن ممدوحی ، سید هاشم حسینی بوشهری از اعضای جامعه مدرسین و همچنین شماری از کارکنان و پرسنل این نهاد حوزوی حضور داشتند.

آیت الله محمد یزدی در این مراسم با قدردانی از تلاش ها و خدمات حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی رییس دفتر پیشین جامعه مدرسین، حجت الاسلام سقای بی ریا را فردی با سابقه و روحانی اهل فضل توصیف کرد و گفت: ایشان در مسئولیت هایی که در خارج از کشور و همچنین مسئولیت های اجرایی که داشتند موفق بودند و ما این مساله را از ایشان خواستیم و ایشان نیز پذیرفتند.

این گزارش حاکی است حجت الاسلام و المسلمین محمود رضا جمشیدی رییس دفتر پیشین جامعه مدرسین نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیت های خود در جامعه مدرسین، این نهاد حوزوی را از پرچمداران و پیشگامان انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: جامعه مدرسین یک حزب نیست بلکه یک نهاد حوزوی، علمی و البته سیاسی است و کارهای بسیاری را نیز انجام داده است.

وی همچنین از جمع آوری اسناد تاریخ روحانیت در جامعه مدرسین خبر داد و گفت: تاریخ شفاهی جامعه مدرسین نیز در حال تکمیل است که البته این مساله هنوز کامل نیست.

حجت الاسلام سقای بی ریا رییس دفتر جدید جامعه مدرسین قم نیز در این مراسم با قدردانی از اعتماد آیت الله یزدی به خود تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی مناسب بتوانیم قدم های خوبی را در جهت خدمتگزاری به حوزه ، جامعه مدرسین و نظام مقدس اسلامی برداریم.

رییس دفتر جدید جامعه مدرسین با قدردانی از اقدامات و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین جمشیدی رعایت نظم و انضباط ، تقویت انگیزه های الهی ، روح همکاری و تعاون، حفظ سنت های حسنه و تقویت روحیه تکلیف گرایی و همچنین حفظ شئون و جایگاه جامعه مدرسین را از جمله مسائلی دانست که سر لوحه کار وی قرار خواهد گرفت./924/پ202/ج
ارسال نظرات