۲۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۹۸۰۳۰
با همکاری پزشکان شیعه از سراسر دنیا؛

زائران امام حسین به صورت رایگان درمان می شوند

خبرگزاری رسا ـ سازمان جهانی پزشکی امامیه بیمارستانی صحرایی ویژه زائران اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا تاسیس کرده و به درمان رایگان بیماران می پردازد.
بيمارستان صحرايي بيمارستان صحرايي بيمارستان صحرايي بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان بيمارستان
به گزارش خبرگزاری رسا، بیمارستان صحرایی ویژه زائران اباعبدالله الحسین(ع) به همت سازمان جهانی پزشکی امامیه در کربلا و در ایام اربعین حسینی افتتاح شد و فعالیت های آن تاکنون ادامه دارد.

در این گزارش آمده است: جمعی از پزشکان شیعه مقیم آمریکا و دیگر کشورها با هدف درمان و خدمت گزاری به زائران اباعبدلله(ع) اقدام به تاسیس بیمارستان صحرایی در شهر مقدس کربلا کرده و تاکنون بیش از 5000 هزار زائر را تحت درمان قرار داده اند، همه مراحل معاینه، درمان و دارو در این بیمارستان برای مراجعه کنندگان رایگان است.

پزشکان این سازمان از کشورهای مختلف نظیر آمریکا، کانادا، انگلستان و پاکستان با همکاری پزشکان بومی و بیمارستان ها و مراکز درمانی عراق به خدمت به زائرین مشغول هستند.

اعضای این سازمان همچنین با مراجع تقلید دیدار کردند و مراجع تقلید از فعالیت های این افراد ابراز خرسندی کرده و از تلاش های آنان جهت خدمت به زائران امام حسین(ع) تقدیر و تشکر نمودند.

گفتنی است این سازمان در کشورهای دیگر نیز به درمان بیماران بی بضاعت می پردازد./902/گ
ارسال نظرات