۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۹۷۵۸۶
آیت‌الله حسینی بوشهری:

باید از ظرفیت مساجد برای جذب نسل جوان استفاده کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت قم، بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت مساجد جهت جذب جوانان و تبیین معارف دینی تاکید کرد.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني بوشهري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم روز دوشنبه، در دیدار اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر، با تبریک این ایام، از مساجد، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها به عنوان پایگاه اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با بیان اینکه مساجد محل امنی برای سازماندهی برنامه‌های مردم و انقلاب است، تاکید کرد: روحانیان حوزه‌های علمیه نیز با استفاده از سنگر مساجد کار تبلیغ دین و تبیین نهضت امام را به خوبی انجام دادند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه باید از ظرفیت مساجد برای جذب جوانان به خوبی استفاده کرد: با توجه به اینکه دولت با آغوش باز از مسایل فرهنگی استقبال می‌کند باید از این فرصت استفاده کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمنان، تصریح کرد: امروز دشمن از هر سو برای براندازی نظام ناامید شده است.

آیت‌الله حسینی بوشهری خواستار شناسایی توانمندی های مساجد شد و با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در راستای توسعه فرهنگی گام بردارند و برنامه ریزی کنند، استفاده از روش های نوین و کارآمد را امری لازم دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه روش‌ها باید با نوآوری همراه باشد، گفت: اگر فرهنگ جامعه آسیب‌پذیر شود، تاثیر و تبعات آن در امور اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیز مشهود خواهد بود. /924/پ202/ج
ارسال نظرات