۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۹۷۳۷۸
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

امام راحل در جهادی بصیرت‌بخش نوید پیروزی را جهانی کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: امام راحل با ایمان راسخ خود به همراه انقلابیون وفادار در جهادی بصیرت‌بخش با نشان دادن چهره زشت آمریکا و استکبار نوید پیروزی را جهانی کرد.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان
حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به این که ایام دهه فجر تاریخ پر افتخاری برای ملت ایران در سراسر جهان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: امام راحل با ایمان راسخ به همراه انقلابیون وفادار در جهادی بصیرت‌بخش با نشان دادن چهره زشت آمریکا و استکبار نوید پیروزی را جهانی کرد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این که همه خیزش‌های مردمی در دنیا به تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران آغاز می‌شود، ادامه داد: اندیشه‌های ناب امام راحل به عنوان الگویی ماندگار برای ملت‌های آزادی‌خواه دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود هدف از گرامی‌داشت یاد و خاطره و پیروزی انقلاب را میثاق دوباره با آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی توصیف کرد و اظهار داشت: در این ایام بار دیگر تداوم حضور مردم و پشتکار دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی بیشتر به منظور دستیابی به توسعه پایدار استمرار می‌یابد.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری نخستین یادواره بانوان شهیده دوران انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: این همایش بزرگ چهارشنبه این هفته در مرکز فرهنگی شاهد و ایثار رشت برگزار خواهد شد.

وی به نقش زنان در تاریخ اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: زنان در عرصه‌های مختلف نقش سرنوشت‌سازی به عهده داشتند.

حجت الاسلام اشجری در ادامه سخنان خود حضور میهمانان شاخص کشوری در سخنرانی‌ها را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ایام دهه فجر برشمرد و تصریح کرد: سخنرانی دبیرکل جامعه وعاظ در گلزار شهدا، حضور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در همایش باران انقلاب در 21 بهمن در مهدیه رشت، سخنرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادواره 400 شهید شهرستان فومن از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به تجلیل از خانواده شهدای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده 61 شهید و 56 ایثارگر دوران انقلاب در 21 بهمن در مرکز فرهنگی شاهد و ایثار رشت برگزار می‌شود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، پخش مستند دوران انقلاب را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: همایش تقدیر از 32 منتخب جوان به مناسبت سی‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب و اجرای مسابقات علمی فرهنگی از برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام اشجری بر استفاده از ظرفیت مساجد و بقاع متبرکه در روزهای نخست دهه فجر تأکید کرد و افزود: تقارن دهه فجر با دهه صفر فرصتی مناسب برای استفاده از ظرفیت مساجد برای تبیین رویکردهای انقلاب است./950/ت302/س
ارسال نظرات