۳۰ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۹۶۱۴۶
از نیمه بهمن ماه؛

هشتصد هزار نفر به عمره مفرده اعزام می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، از اعزام هشتصد هزار نفر تا ماه مبارک رمضان به سرزمین وحی خبر داد.
عمره مفرده
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدجواد مظلومی معاون امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری روز پنج شنبه در همایش مسئولان فرهنگی هتل‌های عمره که با حضور حجت الاسلام قاضی عسکر سرپرست حجاج ایرانی و نماینده ولی فقیه در مجتمع یاوران مهدی (عج) قم برگزار شد، از اعزام هشتصد هزار نفر عمره گذار به سرزمین وحی خبر داد.

وی اظهار داشت: این تعداد عمره گذار از نیمه بهمن سال جاری تا ماه مبارک رمضان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

این مسؤول در بعثه مقام معظم رهبری، کار مسؤولان فرهنگی کاروان های عمره را مهم ارزیابی کرد و گفت: ارتباط مناسب مسؤولان فرهنگی با مردم و عمره گذاران برکات بسیاری را به همراه دارد.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان فرهنگی باید با روحانیان کاروان و مدیران در تعامل باشند، ابراز داشت: مسؤولان فرهنگی با طراحی برنامه های مناسب می توانند معارف حج را به مردم و عمره گذاران تبیین کنند.

حجت‌الاسلام مظلومی با بیان توصیه هایی خطاب به مسؤولان فرهنگی بیان داشت: تمام توان خود را برای انجام این تکلیف الهی بکار بگیرید و این مساله را توفیق بزرگی برای خود بدانید.

وی عنوان کرد: حاصل فعالیت مسؤولان فرهنگی هتل های عمره سرمایه ای است که می توان در اعزام های بعدی از آن استفاده کرد.

معاون امور فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری عدم تداخل در امور و فعالیت ها را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد: باید بین فعالیت ها تعریف درستی صورت گیرد تا تداخلی در برنامه ها و امور پیش نیاید. /924/پ202/ص
ارسال نظرات