۰۹ دی ۱۳۸۹ - ۰۱:۴۶
کد خبر: ۹۴۳۸۵
رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی:

با تدبیر رهبری و بصیرت ملت، فتنه 88 به یک فرصت برای نظام اسلامی تبدیل شد

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای حوزه علمیه قم، با تاکید بر اینکه حماسه ملت قهرمان ایران در نهم دی ماه سال گذشته نظام اسلامی را بیمه کرد گفت: مردم در این روز با حماسه باشکوه خود جواب محکمی به فتنه گران دادند.
حجت الاسلام عباس رفعتي


حجت الاسلام عباس رفعتی، رییس مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حماسه ملت ایران در 9دی سال 88 تاکید کرد: فتنه سال گذشته به قدری سهمگین و برانداز بود که جز با قدرت خداوند، امدادهای غیبی حضرت ولی عصر(عج)، مدیریت بسیار حکیمانه رهبری و هوشیاری و بصیرت مردم چنین فتنه بزرگی خنثی شدنی نبود.

وی تصریح کرد: این امور دست به دست هم داد که چنین فتنه ای و چنین خطر بزرگی نه تنها خنثی شود، بلکه تبدیل به یک فرصت، نعمت شد و برای سالیان طولانی نظام را بیمه کرد.

این استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: حماسه نه دی نظام را بیمه ساخت، این فتنه که می توانست موجب براندازی شود، با حضور گسترده و هوشیارانه اقشار مختلف مردم تبدیل به یک نقطه قوت برای نظام اسلامی شد.

حجت الاسلام رفعتی تصریح کرد: ما باید از این حادثه پیام بگیریم که اگر مردم به موقع آمدند و دین را یاری کردند خدا هم آنها را یاری می کند بحمدلله خداوند نخواست فتنه گران به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: در نهم دی مردم همه یکدل و یکصدا به صحنه آمدند و فتنه گران را محکوم کردند و با این حضور خروشان همه فتنه هایی که بعد از این فتنه بنا بود به عنوان حلقه های زنجیره فتنه تحقق یابد گسسته شد.

این محقق علوم اسلامی و حوزوی تاکید کرد: این امور شکوه و عظمتی را برای نظام آفرید که مسؤولان باید قدردان این ارکان اساسی نه دی باشند، به تدابیر حکیمانه رهبری توجه کنند و برای مردم انقلابی و بصیر که همواره یار و یاور نظام اسلامی بوده و هستند کار کنند و دل بسوزانند. /924/ت303/ع

ارسال نظرات