۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۹۴۲۹۸
آیت الله قبلان:

اسراییل همچنان در کمین لبنان نشسته است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قبلان در دیدار با بهیه حریری با اشاره به تلاش دسیسه سازان خارجی علیه ثبات، امنیت و استقرار لبنان، لبنانی ها را به کناره گیری از کشمکش و درگیری فراخواند.
آيت الله قبلان؛ رئيس مجلس اعلاي شيعيان لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا، بهیه حریری از نمایندگان پارلمان و خواهر رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان، روز گذشته به دیدار آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان شتافت و ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح(ع)، نشان افتخار ملی لبنان را به مناسبت یکصدمین سالروز استقلال لبنان به ایشان اهدا کرد.

آیت الله قبلان نیز با اشاره به تلاش دسیسه سازان و توطئه چینان خارجی علیه ثبات، امنیت و استقرار لبنان، گفت: در برابر دشمنان لبنان باید صفی یکپارچه تشکیل دهیم و دست در دست هم در برابر هرگونه فتنه انگیزی بایستیم و در راستای خدمت به امنیت و شکوفایی لبنان قدم برداریم.

این روحانی برجسته شیعه در لبنان، لبنانی ها را به کناره گیری از کشمکش و درگیری و رویارویی با دسیسه ها و فتنه ها، فراخواند و گفت: ما باید به ساختار یگانه ای دست یابیم که ثبات و امنیت لبنان را حفظ کند و لبنانی ها از عهده چنین کاری برخواهند آمد، چراکه با حکمت و آگاهی توانستند کشور را از چالش ها و تجربه های دشوار خارج کنند.

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با هشدار نسبت به تجاوزگری های مستمر رژیم صهیونیستی به حریم هوایی لبنان، گفت: اسراییل همچنان در کمین لبنان نشسته است و می کوشد تا روحیه از دست رفته ارتش خود را بازسازی کند، اما لبنان همواره در برابر دسیسه های اسراییلی آماده خواهد بود./981/گ
ارسال نظرات